نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم سالروز علملیات غرور آفرین طوفان الاقصی که در پادگان آموزشی سید الشهدا برگزار شده بودگفت: سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل گفت: پاسداران عزیز سپاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب عاشورایی، نقش بسزایی در بر قراری امنیت، دفاع از تمامیت ارضی کشورمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و در عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق، موجب سربلندی، عزت و صلابت ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی شد. 

 وی سردار سلیمانی را اسوه اخلاص و جهاد و شهادت عنوان کرد وافزود: سردار قاسم سلیمانی خود را وقف دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام کرده بود و با روحیه اخلاص بالایی که اشت همواره آرزوی شهادت داشت که پس از عمری جهاد به آرزویش رسید و این روحیه جهادی و شهادت طلبی سردار سلیمانی الگویی روشن برای همه ماست. 

امام جمعه تبریز، لباس پاسداری را بسیار مقدس عنوان کرد و افزود: دوران مقدس سربازی فرصت بسیار مناسبی برای کسب معنویت، تزکیه نفس، تقویت روحیه شهادت طلبی و آمادگی برای دفاع از کیان ایران اسلامی است. 

در این مراسم پرسنل آموزشی سپاه با شعار‌های کوبنده مرگ بر اسراییل، و‌ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده، از امادگی خود برای نبرد با اسراییل خبر دادند.

برچسب ها: سپاه ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار