مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آموزشی شهرستان چاراویماق جهت توسعه عدالت آموزشی خبر داد.

 فرهودی در سفر یک روزه به شهرستان چاراویماق مدارس روستا‌های منیشگه و باغلوجه را افتتاح کرد و از پروژه‌های آموزشی این شهرستان بازدید کرد.

وی گفت: افتتاح‌های متعدد در شهرستان چاراویماق نشان از توجه عمیق دولت به رفع موانع توسعه شهرستان و ارتقای فضا‌های آموزشی چاراویماق دارد.

فرهودی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی و تلاش‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی توانستیم تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت جهت توسعه عدالت آموزشی برای پروژه‌های آموزشی شهرستان چاراویماق اختصاص دهیم.

 وی افزود: امیدواریم با این اعتبار شاهد انقلابی دیگر در حوزه ارتقای فضا‌های آموزشی و توسعه عدالت آموزشی در شهرستان چاراویماق باشیم تا دانش آموزان در بهترین فضا‌های آموزشی همراه با بهترین امکانات آموزشی تحصیل کنند چرا که دانش آموزان ایران زمین لایق بهترین‌ها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار