رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت:دانش آموز با نیاز ویژه کردستانی در مسابقات هنرهای دستی وتجسمی سراسر کشور موفق به کسب رتبه اول شد.

طالب محمدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : محمد کریم پور دانش آموز دوره متوسطه کاردانش شهرستان سقز در نوزدهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری، رشته هنری چوب (معرق)  دانش آموزان به میزبانی مازندران  موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

وی افزود : رسالت آموزش و پرورش فراهم آوردن زمینه لازم جهت توان بخشیدن به فرد در راستای شکوفایی استعدادها و نیز شناخت توانمندی‌های خلاق خود است.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان با بیان اینکه حرفه آموزی در افزایش نگرش مثبت و ارتقاء سطح خودباوری دانش آموزان با نیاز ویژه تاثیر زیادی دارد، گفت : توجه به تمام ابعاد وجودی و شخصیتی در فرآیند یاددهی – یادگیری، دانش آموزان را قادر می سازد تا دانش، ارزش‌ها و نگرش‌های خود را به توانایی‌های بالفعل تبدیل سازند.

محمدی ادامه داد:  مفاهیم آموزش شغلی می‌تواند در خلال برنامه‌ریزی تحصیلی به دانش‌آموزان آموزش داده شود و  با ایجاد زمینه و آماده سازی دانش آموزان نیازهای ویژه برای ورود به بازار کار ، ارتقاء سطح کیفی آموزش‌های مهارتی و داشتن یک زندگی مستقل برای تأمین آینده آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

 در رشته درودگری هفدهمین دوره این مسابقات نیز پیمان امینی و متین مرادخانی دانش آموزان دوره متوسطه مدرسه استثنایی نوآوران شهرستان سنندج موفق به کسب رتبه های اول و سوم کشوری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.