گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی در یک حمله موشکی گسترده مواضع دشمن صهیونیستی را در هم کوبیدند.

به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، گردان‌های القسام شاخه نظامی چنبش حماس در سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی پایگاه نظامی صوفا، تجمع نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی در گذرگاه زمینی رفح و اطراف شهرک حولیت و مرکز عملیات دشمن در پایگاه نظامی کرم ابوسالم را با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم درهم کوبیدند.

گردان‌های القسام ساعتی پیش در پیامی به مناسبت سالروز آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته، اعلام کرد: در چنین روز و دقایقی (در سال گذشته) مجاهدان القسام از موانع مرزی عبور کرده و پایگاه‌های نظامی اسرائیلی و شهرک‌های صهیونیستی در اطراف نوار غزه را تحت کنترل خود در آورده و نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر را کشته، مجروح کرده و به اسارت گرفتند.

گفتنی است که مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی در همان روز و به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز گروه‌های مقاومت را نابود کنند و در نتیجه غزه را تحت تصرف خود درآورند، اقدام به آغاز حملات هوایی شدید به مناطق مختلف این باریکه کردند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شد و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Finland
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۳
تلفات؟؟؟
آخرین اخبار