معاون اول رئیس‌جمهور گفت: ما نگران آینده مقاومت نیستیم، چرا که به جای شهید عزیزمان، ده‌ها مجاهد بزرگ مانند سیدحسن از میان جوانان حزب الله برمی‌خیزند.

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور شامگاه امروز یکشنبه پانزدهم مهرماه ضمن حضور در دفتر جنبش حزب الله در تهران، با ادای احترام به مجاهد کبیر، شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت گفت: شهادت دبیر کل حزب الله، اگر چه ضایعه بزرگی برای جهان اسلام بود و بزرگمردی از مجاهدان تاریخ را از ما گرفت، اما مطمئن هستیم نگاه الهی و راه خدایی ایشان با جدیت ادامه می‌یابد.

عارف با محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و جنوب لبنان افزود: ما به لطف خدا مطمئن هستیم که به جای سید حسن، از میان مجاهدان حزب الله، ده‌ها سیدحسن به حزب الله تقدیم خواهد شد.

 معاون اول رئیس‌جمهور افزود: مردم لبنان، در تمامی مراحل، قدرشناسی خود را نسبت به مقاومت نشان داده‌اند و ان‌شاءالله آینده در لبنان متعلق به حزب الله است تا بتواند بر رژیم غاصب و ددمنش حاکم بر فلسطین پیروز شود.

وی افزود: مردم و مسئولان کشور ما هم که برخاسته از همین مردم هستند، لبنان و فلسطین را مسئله خود می‌دانند و در کنار آنها خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار