با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریالی، ۸ طرح مختلف در روستا‌های بخش مرکزی زرند افتتاح شد.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریالی، ۸ طرح مختلف عمرانی، امنیتی، کشاورزی، ورزشی در روستا‌های بخش مرکزی  زرند افتتاح شد. 

وی افزود: این طرح‌ها از محل اعتبارات دهیاری‌ها و بنیاد مسکن در قالب اجرای ۵۰ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت در روستا‌های ابراهیم آباد، گزوییه، سرباغ شاهرمرز، و علی آباد سفلی جمعا با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

فرماندار زرند بهره برداری از اولین زمین فوتسال چمن مصنوعی روستای خیر آباد با هزینه ۱۵ میلیارد ریال که به نام شهید سید حسن نصرالله مزین شده است، سنگ فرش، لایروبی قنات و پایش تصویری روستای خوش آب و هوای بادیز جمعا با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال، در روستا‌های بخش مرکزی زرند  را از دیگر طرح های مورد افتتاح امروز عنوان کرد.‌

وی افزود با بهره برداری از این طرح‌ها، قریب به ۵ هزار خانوار روستایی از مزایای آن ها بهرمند شدند. 

حسینی نژاد با گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر با بیان اینکه  توجه به روستاییان و عشایر نقش بسزایی در تولید و اقتصاد دارند، افزود: معرفی چنین روزی می‌تواند به توسعه و ترویج فرهنگ روستایی کمک کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های بخشداری و بنیاد مسکن در توسعه روستا‌ها اظهار امیدواری کرد: با توجه به فراهم کردن زیر ساخت‌های روستایی، شاهد مهاجرت معکوس در روستا‌ها باشیم. 

در مراسم افتتاحیه طاهری زاده بخشدار مرکزی، سلطانی رئیس بنیاد مسکن، دهیاران مناطق یاد شده، مسئولان محلی و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار