در راستای دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید فارس، یادواره شهدای اصناف استان برگزار شد.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در یادواره ۶۰۰ شهید اصناف فارس که در راستای دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس که در مرکز همایش‌های بین‌المللی اتاق اصناف فارس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام سید حسن نصر الله به برگزاری نماز جمعه نصر اشاره کرد و گفت: نماز جمعه باشکوهی که برگزار شد نشان داد که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) جلودار انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه شهدای اصناف در کسب مال حلال اهتمام می‌ورزیدند، اظهار کرد: یک کاسب باید حرکت انقلابی شهدای اصناف و کسب مال حلال را سر لوحه خود قرار دهد. همان‌گونه که در گذشته شهدای اصناف لحظه به لحظه مراقب بودند که مالشان با حرام آغشته نشود.

ایمانیه با یادآوری نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: کمر رژیم شاهنشاهی را اصناف و بازاریان شکستند و در ۸ سال دفاع مقدس در پشتیبانی مالی و تهیه مواد غذایی بسیار فعال بودند. در بزنگاه‌ها حضور اصناف بسیار پررنگ بود و شهدای اصناف در تقدیم جان و مال خود دریغ نورزیدند.

استاندار فارس، شهدای اصناف را عمل کننده به آیات قرآن کریم دانست که از مال و جان خود در راه خدا گذشتند و ۶۰۰ شهید از اصناف نشانگر این موضوع است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس نیز در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، حرکت غرور آفرین نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران را در وعده صادق ۲ تبریک گفت.

حجت جوانمردی ادامه داد: عزیزترین دارایی هرکس فرزندانش است و خانواده شهدا عزیزترین دارایی خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.