جمعی از خادمان و فعالان فرهنگی مسجد علی بن ابیطالب (ع) بافق از عباسعلی غلامعلی پور بافقی دامپزشک و نخبه علمی محله تجلیل کردند.

جمعی از خادمان و فعالان فرهنگی مسجد علی بن ابیطالب (ع) در یکی از محله‌های بافق از عباسعلی غلامعلی پور بافقی دامپزشک و نخبه علمی محله که خود از نمازگزاران و خادمان مسجد است به مناسبت روز دامپزشک تجلیل کردند.

این نخبه علمی فعالیت در جهاد کشاورزی یزد، اولین فارغ التحصیل دامپزشک بافقی و تأسیس داروخانه دامپزشکی، راه اندازی ایستگاه تحقیقات شتر بافق، ریاست دامپزشکی بافق، مدیرکل دامپزشکی استان، اعزام به خارج از کشور به عنوان ناظر ذبح و واردات دام در سال‌های ۷۴تا۸۹ و... را در کارنامه خدمت خود دارد.
حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق در این مراسم گفت: در آیات و روایات اسلامی، رسیدگی به دام و حیوانات تاکید شده است و خدمت در این حوزه، هم سخت است و هم اجر و پاداش دارد.

او افزود: پاسداشت نخبگان و فرهیختگان از سوی بچه‌های مسجد کار بسیار پسندیده و ارزشمندی است که باید همواره ترویج پیدا کند.

اکرمی عضو هیات امنا مسجد علی بن ابیطالب بافق گفت: همه فعالیت‌های فرهنگی و جهادی این مسجد در راستای یادبود شهید اکرمی اجرا می‌شود.

او افزود: برنامه تجلیل از نخبه علمی و دام پزشک محله نیز به پاسداشت روز دامپزشک است که عباسعلی غلامعلی پور از نخبگان و فرهیختگان بافقی است که فعالیت‌های علمی و پژوهشی زیادی در کارنامه خود دارد.

اکرمی بیان داشت: این اقدام ارزشمند با همت امام جماعت و خادمان مسجد با حضور امام جمعه شهرستان و به منظور قدردانی از خدمات این دامپزشک انجام شد.

او گفت: غلامعلی پور از فعالان این مسجد است و همواره در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مسجد مشارکت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.