مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از همکاری و همیاری ۳۸ خیر و نیکوکار با کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین خبر داد.

ناصر ظاهری  مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که توسط خیرین و نیکوکاران قزوینی پشتیبانی می‌شود، طرح اکرام و محسنین بوده که در قالب آن هفت هزار و ۵۳۶ کودک بی سرپرست و بد سرپرست تحت حمایت قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر هزار و ۴۱۲ فرزند ایتام و ۶ هزار و ۱۲۴ فرزند بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین قرار دارند.

ظاهری بیان کرد: طرح محسنین در راستای حمایت از کودکان و فرزندانی اجرا می‌شود که والدین آنها توانایی پاسخ به نیاز‌ها مالی فرزندان خود را نداشته و به حمایت و کمک نیاز دارند.

وی به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: ضمن قدردانی از خدمات این عزیزان، ۲۳۷ نفر از کارکنان نیروی انتظامی از حامیان طرح اکرام کمیته امداد هستند و به بیش از ۳۰۸ فرزند ایتام و محسنین به عنوان فرزند معنوی خدمات ارایه می‌دهند.

به گفته این مسئول، از سوی کارکنان فراجای قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال جهت برآورده کردن نیاز طرح اکرام پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: از دیگر هم افزایی‌های و حمایت‌های خیرین استان قزوین می‌تواند در کمک و توانمندسازی سالمندان قزوینی اشاره کرد که در استان قزوین بیش از ۲۲ هزار سالمند تحت پوشش و حمایت کمیته امداد قرار دارند و از حمایت‌های معیشتی و درمانی کمیته امداد و حمایت‌های خیرین و نیکوکاران قزوینی برخوردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار