فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به وضعیت کنونی منطقه و کشور گفت: خط فکری و خط سیاسی همه مسئولین باید همان خط و فکر رهبری باشد.

سردار پاسدار عباسقلیزاده در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت و شکر گذرای عملیات وعده صادق ۲ در شهرستان مرند با اشاره به فتنه‌ها و حوادث رخ داده در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی گفت: هریک از این فتنه‌ها برای سرنگونی هر انقلابی کافی بود، اما انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود ولایت فقیه از تمامی فتنه‌ها سربلند بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه امروز با دشمنی بسیار قدرتمند از نظر تسلیحاتی روبرو هستیم خاطر نشان کرد وافزود: دشمن خوب می‌داند که پشتیبانی مردم ایران از ولایت فقیه قدرتی بالاتر از هر اسلحه دارد.

فرمانده سپاه عاشورا ایران را یکی از قدرتمندترین و امن‌ترین کشور‌های دنیا عنوان کرد گفت: پاسخگویی به جنایات رژیم سفاک صیهونیستی نشانگر اقتدار ایران است که هیچ دولت و حکومتی به جز ایران این جرأت را نداشته است.

سردار عباسقلیزاده با بیان اینکه منشأ اقتدار نیرو‌های جبهه مقاومت خداوند متعال، رسول اکرم و اهل بیت علیهم السلام است افزود: دشمن در محاسبات جنگی خود قادر به محاسبه قدرت الهی و انگیزه اخروی نیرو‌های حزب الله نیست.

وی در ادامه به ادامه راه حزب الله و عدم سازش با اسرائیل جنایتکار تاکید کرد و گفت: بر تمامی خواص و عوام واجب است در تمامی صحنه‌های انقلابی حضور داشته و از تفرکه افکنی پرهیز کنند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: هیچ مسؤلی در هر مقامی نمی‌تواند ذره‌ای با انقلاب و آرمان‌های انقلاب فاصله داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.