ابومجاهد؛ سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین در غزه اعلام کرد؛‌ عملیات مقاومت اسلامی شجاعانه، هوشمندانه و بسیار حرفه‌ای بود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین در غزه تاکید کرد مقاومت در لبنان و فلسطین با یکدیگر متحد هستند. 

ابومجاهد در مصاحبه با این شبکه، با تبریک گفتن عملیات بی‌سابقه حزب‌الله در مزارع شبعا افزود: گروه‌های مبارز فلسطینی برای هر مشارکت و کمکی به حزب‌الله لبنان در صورت درخواست از ما و ادامه تنش‌زایی رژیم صهیونیستی آمادگی دارد. 

ابومجاهد افزود: عملیات مقاومت اسلامی شجاعانه، هوشمندانه و بسیار حرفه‌ای بود. اگر اشغالگران به جنایت‌های خود ادامه دهند، بدون شک مقاومت اسلامی برای عملیات بسیار بزرگتر آمادگی دارد. 

وی خاطر نشان کرد: من اطمینان دارم آمریکا این بار از جنگ گسترده اشغالگران علیه لبنان و حزب الله حمایت نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی در شرایطی نیست که خواهان جنگ باشد.

 مبارزان حزب‌الله برای بدترین سناریوها آمادگی دارند و اگر رژیم صهیونیستی مرتکب حماقت جدیدی شود و به حملات هوایی به اهداف لبنانی ادامه دهد، من اطمینان دارم حزب الله ساکت نخواهد نشست.

تعویق سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله بدون شک برای آن بود که مقاومت ابتدا انتقام خون‌های پاکی را که در القنیطره بر زمین ریخته شد، بگیرد. بیانیه مقاومت بهترین دلیل است که مقاومت اجازه نخواهد داد خون شهدایش به هدر رود. صدور بیانیه شماره یک مقاومت اسلامی، پیامی برای آمریکا و صهیونیست ها بود که مقاومت آمادگی دارد در صورت ادامه تجاوزگری این رژیم به عملیات خود ادامه خواهد داد و بیانیه‌های بعدی را هم صادر خواهد کرد. 

من اطمینان دارم اگر چند جبهه مقاومت علیه دشمن صهیونیستی باز شود، این رژیم چند روز بیشتر در برابر حملات دوام نخواهد آورد. جبهه مقاومت امروز در منطقه متحد و مشترک است. حزب الله در برابر هدف قرار گرفتن دو دستگاه خودروی خود در القنیطره، نه خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار