دونالد ترامپ در سخنرانی انتخاباتی جدید خود مهاجران خارجی را جنایتکارانی دانست که مردم را «تکه تکه» کرده و به قتل می‌رسانند.  

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی که حدود یک ماه به انتخابات ریاست جمهوری این کشور باقی مانده است، در یک رویداد انتخاباتی در ایالت میشیگان لفاظی‌ها علیه مهاجران را تندتر کرده و بسیاری از جنایات را به آنان نسبت داد.

به گزارش رویترز، ترامپ در این رویداد انتخاباتی گفت: «این‌ها افرادی هستند که در بالاترین سطح قتل انجام می‌دهند، گلوی شما را می‌برند و روز بعد حتی به آن فکر نمی‌کنند. آنها دختران جوان را می‌گیرند و درست جلوی چشم والدین‌شان تکه تکه می‌کنند».  

در هفته‌های پایانی مبارزات انتخاباتی، ترامپ به طور فزاینده‌ای با زبان خشونت‌آمیزتری نسبت به مهاجران اظهار نظر می‌کند. موضوع مهاجرت طبق نظرسنجی‌ها مورد توجه بسیاری از رای‌دهندگان به ویژه جمهوری‌خواهان است.  

ترامپ سال‌ها است که مهاجران را مهاجم و جنایتکار معرفی می‌کند و در دوران ریاست جمهوری خود گام‌های بسیاری برای مهار مهاجرت غیرقانونی برداشت. او وعده داده که در صورت پیروزی در انتخابات پنجم نوامبر (۱۵ آبان) این افراد را به صورت انبوه از آمریکا اخراج کند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار