خطیب نماز جمعه موقت میبد گفت: باند تبهکار صهیونیستی سرانجام پا به زمین خواهد گذاشت تا تلخی شکست از محور مقاومت را بچشد.

حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه موقت میبد درخطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تسلیت شهادت رهبر حزب الله سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و فرماندهان و مردم لبنان گفت: یک سال از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد؛ عملیاتی که ولی امر مسلمین آن را شکست غیر قابل ترمیم برای باند تبهکار صهیونیستی خواند؛ اما نتانیاهو نخست وزیر ابله این رژیم جعلی و کودک کش درطول این یکسال مردم غزه را با سلاح‌های امریکایی و اروپایی به خاک و خون کشید.

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه اکنون هم این سگ هار به جان مردم لبنان افتاده است تصریح کرد: قرار بود آتش بس ۲۱ روزه برقرار شود، اما این نادان قبول نکرد و آسیب‌های زیادی را به مردم و کشور لبنان زد و سازمان‌های بین المللی در مقابل این رژیم خونخوار ساکت ماندند.

خطیب جمعه میبد گفت: امریکا و کشور‌های غربی با دراختیار گذاشتن انواع سلاح‌های کشتار جمعی و پشتیبانی‌های بین المللی هیچ عایدی برای اسرائیل تاکنون نداشته است.

حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه رژیم اشغالگر با بمب‌های یک تنی و اهدایی امریکا، یک انسان فداکار برای مردم را با ۸۵ تن بمب سنگر شکن به شهادت رساند گفت: باند تبهکار صهیونیستی سرانجام پا به زمین خواهد گذاشت تا تلخی شکست از محور مقاومت را بچشد.

وی با اشاره به میدان تبلیغات دشمن گفت: دشمن صهیونیستی در رسانه‌ها القا می‌کند که قدرت مطلق تکنولوژی است و نتانیاهو با پیام به مردم ایران القا می‌کند که ایران دچار اختلافات داخلی است و رژیم جنایتکار کاملا هماهنگ با امریکاست.

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خیلی تلاش کرد تا القا کند که موشک‌های سپاه به اسرائیل نرسیده، اما انتشار تصاویر موشک‌ها بر فراز مناطق مختلف نظامی و جاسوسی اسرائیل آنقدر زیاد بود که تنوانستند روی آن سرپوش بگذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.