حجت‌الاسلام حسینی گفت: طوفان فلسطینی‌ها ابهت پوشالی اسرائیل را شکست و قدرت مردم فلسطین را برای جهانیان نمایان کرد. 

حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بافق گفت: هفته‌ای که گذشت شاهد عملیاتی در جبهه مقاومت فلسطین بودیم که یک جنگ ترکیبی و تمام عیار بود و تمام محاسبات آمریکا و اسرائیل را برای همیشه بر هم زد. 

او افزود: دنیا فهمید که فلسطینی ها، دیگر روحیه دفاعی ندارند و رویکرد آن‌ها تهاجمی شده است.

حسینی بیان کرد: از امروز فلسطینی‌ها حمله می‌کنند و اسرائیلی‌ها باید دفاع کنند و اسرائیل بداند در اقصی نقاط منطقه هر لحظه باید منتظر هجوم مردم مقاومت باشد که این جای تبریک دارد. 

او تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی تمام حد و مرز‌ها را زیر پا گذاشت و اسرائیلی‌ها درون مسجد الاقصی به پیامبر(ص) توهین و قرآن پاره کردند، به زنان و کودکان بی دفاع، جسارت کردند و آن‌ها را بی رحمانه کشتند. 

خطیب جمعه بافق گفت: هیچ مسلمانی در هیچ جای عالم اهانت و ذلت به خودش و باور و مقدساتش را نمی‌تواند تحمل کند و نمونه این کار‌ها خشم ملت مسلمان فلسطین را برانگیخت. 

او بیان داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تنها راه نجات فلسطین و تنها راه حل مشکلات آن، نابودی اسرائیل است که به زودی شاهد افول آن هستیم. 

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بافق گفت: حضور وزیر حضوری پر خیر و برکت، همراه با افتتاح و بهره برداری از طرح‌های مجموعه سنگ آهن مرکزی ایران-بافق بود. 

حسینی گفت: این طرح‌های سنگ آهن، نشان داد زحمت متخصصین و مدیران و قشر کارگر ما به نتیجه نشسته است که افتتاح این طرح‌ها، آورده‌های اقتصادی و فرهنگی برای شهر دارد. 

او خاطرنشان کرد: قول داده شد تا چند ماه آینده بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی به بهره برداری برسد و خواهش می‌کنیم از استاندار و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که پیگیر این مسئله باشند. 

امام جمعه بافق تأکید کرد: زیبنده این شهرستان نیست که با این همه ثروت، بیمارستانش به دلیل نبود اعتبار کافی چند سال بر زمین بماند. 

او ادامه داد: پلی کلینیک تأمین اجتماعی شهرستان نیز تجهیزات خوبی دارد، اما پزشک متخصص ندارد که بتواند از این تجهیزات بهره گیرد. 

حجت‌الاسلام حسینی گفت: به دلیل وجود معادن، بیماری‌های متعددی در این شهرستان رابج شده است که خوب است در همین منطقه بافق درمان شود و نیاز به رفت و آمد به استان نباشد. 

او با اشاره به بزرگداشت وحشی بافقی بیان داشت: ما بافقی‌ها یک عیب بزرگ داریم و این است که داشته‌های خود را نمی‌بینیم در حالیکه شخصیت‌های برجسته‌ای در حوزه‌های مختلف داریم. 

امام جمعه بافق ادامه داد: یادواره شهدای شهرستان با اجرا و برنامه‌های زیبا و متعدد برگزار شد، اما یک ایراد بزرگ داشت که شما مردم باید مطالبه کنید. 

او گفت: اگر این یادواره، یادواره شهدای شهرستان بود پس چرا نام یکی از آن‌ها هم مطرح نشد و از شجاعت‌ها و مناجات‌های آن‌ها گفته نشد. 

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: مگر نداریم سرداران بزرگی که از این شهرستان بودند و دلاوری‌هایشان زبان زد است پس به چه علت این‌ها معرفی نمی‌شوند. 

او تأکید کرد: همچنین در برنامه‌ها و همایش‌ها از افراد بومی و توانمند شهرستان بهره گیرید تا توانایی‌ها و هنرشان دیده شود. 

حجت‌الاسلام حسینی همچنین با اشاره به هفته نیروی انتظامی و دامپزشکی، از فراجا و مسئولان دامپزشکی شهرستان، تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.