مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: آمادگی برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطبی مثل کتاب و نفت را در مجموعه شهر آفتاب داریم.

عباس تقدسی‌نژاد گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از سال ۱۴۰۱ بازسازی و تجهیز شد در حالیکه به واسطه شیوع ویروس کرونا مدت‌ها تعطیل بود ولی در این مدت مشخص شد که مزیت‌های رقابتی شهر آفتاب بر همه نمایشگاه‌های کشور برتری دارد.

وی ادامه داد: براساس آمار‌های موجود و در راستای اجرای فعالیت‌های مرتبط حوزه نمایشگاهی، ۲۰ نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ و حدود ۴۰ نمایشگاه در سال گذشته برگزار شد و امسال هم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد برگزاری ۶۵ نمایشگاه درخواست و پیشنهاد شده، هستیم.

به گفته تقدسی‌نژاد، این رشد برپایی نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب تهران نشان می‌دهد که تمایل علاقه‌مندان در راستای برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب روند افزایشی دارد و برای نمایشگاه‌های بزرگی همچون حوزه نفت و کتاب به واسطه مخاطبان بالای آنها، هم ما اعلام آمادگی کرده‌ایم.

وی افزود: توسعه ساختمان‌های نمایشگاه‌های شهر آفتاب هم در سال جاری آغاز شده تا بتوانیم ظرفیت فضای نمایشگاهی خود را ۲ برابر کنیم که با این اتفاق، بهانه‌ای برای برگزار نشدن فعالیت‌های حوزه نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب نخواهیم داشت.

تقدسی نژاد در مورد باران معروف در نمایشگاه آفتاب در چند سال پیش و مشکلاتی رخ داده در آن زمان نیز گفت: در آن مقطع ساختمان‌های نمایشگاه دچار مشکل نشد، اما یکسری سالن موقت که به صورت برپایی چادر بود با چالش روبرو شدند که با ساخت سالن‌های جدید در واقع ظرفیت‌ها در این نمایشگاه افزایش می‌یابد و می‌توان نمایشگاه‌هایی همچون نفت و کتاب را با سالن‌های استاندارد و نَه موقت برگزار کرد.

وی یادآور شد: حتی در مقطعی که سیل در امامزاده داود و تهران رخ داد میزبان نمایشگاه صنعت بودیم که بسیار نمایشگاه خوب و با کیفیتی برپا شد و بارش باران هیچ تاثیری در برگزاری نمایشگاه یادشده نداشت.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران اضافه کرد: این موارد نشان داد که آن چیزی که در مورد نمایشگاه آفتاب گفته می‌شود، صحت ندارد، حتی شهر آفتاب میزبان نمایشگاه خودرو به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های کشور بود که با استقبال بسیار مناسب مردم نیز مواجه شد لذا در مجموع باید گفت که آینده صنعت نمایشگاهی کشور می‌تواند در شهر آفتاب باشد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار