مراسم گرامیداشت یاد سردار مقاومت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان مستشار سپاه در لبنان در مسجد ۱۲ امام اقبالیه برگزار شد.

حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه اقبالیه در مراسم گرامیداشت یاد سردار مقاومت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان مستشار سپاه در لبنان گفت: جنایت و درندگی وحشیانه رژیم صهیونیستی در ضاحیه لبنان، حاکی از درماندگی رژیم غاصب و نتیجه پشتیبانی آمریکا و سکوت دولت‌های منطقه و وادادگی مجامع بین‌المللی و زبونی حکام وابسته و غفلت‌های جهان اسلام بود.

حجت الاسلام علی بخشی افزود: سید حسن نصرالله مظهر فضائل اخلاقی و نماد عزت عربی و اسلامی و بهره‌مند از حکمت و عقلانیت و شجاعت میدانی بود و اعتقاد راسخ به امداد و نصرت الهی داشت.

وی اضافه کرد: امروز جبهه عظیم مبارزان با اسرائیل و امت واحده اسلامی خون‌خواه سید حسن نصرالله هستند و در سایه وعده تخلف ناپذیر الهی و عنایات امام زمان (عج) پایان اسرائیل بسیار نزدیک است.

سردار هاشم آذربایجانی فرمانده سابق تیپ۸۲صاحب الامر (عج) استان هم در این مراسم گفت: شهید نصرالله باروحیه‌ای مبارزانه و دلی سرشار از عشق به اسلام و وطن، نه تنها برای ملت لبنان بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان مایه افتخار و الگو بود.

وی عنوان کرد: خبر شهادت فرمانده سترگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان قلب تمام آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان را به درد آورد.

سردار آذربایجانی گفت: این شهید والا مقام که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومان سپری کرد، به قافله عظیم شهدا پیوست و برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار