رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: برای بهسازی و اصلاح نقاط بحرانی راه‌های استان ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شده‌است.

مجتبی نوروززاده با اشاره به تامین اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی برای بهسازی راه‌های قم بیان کرد: بودجه اختصاص یافته امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش پنج برابری داشته‌است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در راستای بهسازی راه‌های این استان، گفت: از ابتدای امسال بهسازی محور نیزار به قم به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین بهسازی محور قم به قنوات از محدوده مرکز تعویض پلاک تا روستای مبارک آباد نیز به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۶۰ میلیاردتومان نهایی شده‌است.

نوروززاده ادامه داد: بهسازی ۱۰ کیلومتر از جاده قم به جعفریه نیز از ابتدای امسال نهایی شده و تنها ۱.۵ کیلومتر از این جاده در محدوده قلعه سنگی و منطقه دامشهر هنوز اصلاح و بهسازی نشده‌است.

وی یادآور شد: از مجموع ۱۵ کیلومتر محور راهجرد به سلفچگان نیز تاکنون ۱۲ کیلومتر از آن بهسازی و نقاط بحرانی آن برطرف شده‌است.

نوروززاده با اشاره به وضعیت محور قدیم قم به کاشان نیز گفت: اصلاح نقطه حادثه‌خیز این محور در محدوده پادگان خیبر به طول پنج کیلومتر از تیرماه امسال آغاز و اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ادامه داد: لکه‌گیری این محور به طول ۱۷ کیلومتر انجام شده و خط‌کشی آن در حال انجام است.

وی در پایان گفت: بهسازی آزادراه امیرکبیر به طول ۲۰۸ کیلومتر مهم‌ترین پروژه بهسازی اداره کل راهداری استان قم است که برای اجرای آن یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار، اختصاص‌یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار