رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ثبت ۱۸۰ هزار و ۳۶۹ تماس با اورژانس ۱۱۵ در شش ماه نخست امسال خبرداد و گفت: از این تعداد ۴۲ هزار ۳۹۶ هزارمورد منجر به اعزام آمبولانس شده است.

 با اشاره به انجام ۴۲ هزار و ۳۹۶ ماموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در نیمه نخست امسال در استان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۷ هزار و ۴۸۷ ماموریت مربوط به بیماری‌ها است.

 رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: از تعداد مأموریت انجام شده ۹ هزار و ۱۵ مورد مربوط به حوادث تصادفی و پنج هزار و ۸۹۴ مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

جعفری اذعان کرد: طی مأموریت‌های انجام شده تعداد هشت هزار و ۲۶۱ مصدوم مربوط به حوادث تصادفی و ۱۶ هزار و ۴۲۱ مورد ناشی از حوادث غیر رانندگی به بیمارستان‌های استان اعزام شده است.

 وی خاطر نشان کرد: طی مدت یاد شده به ۹ هزار و ۱۵ مصدوم بر اثر حوادث تصادفی و  پنج هزار و  ۸۹۴ مصدوم دیگر به دلیل حوادث غیر تصادفی توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ خدمات ارائه شده است.

 وی تعداد ماموریت‌های قلبی انجام شده در مدت زمان یاد شده را   یک هزار و ۷۵۰ و تعداد مأموریت‌های تنفسی را هزار و ۱۸ مورد اعلام کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده ۳۷ مورد غرق شدگی در استان به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شده. لازم به ذکر است در این مدت ۱۸۲ هزار و ۸۸۹ تماس با فوریت‌های پزشکی ثبت شده که متاسفانه ۱۳ هزار و ۲۳۰ مورد آن مزاحمت تلفنی بوده که بی شک بر روند خدمت رسانی فوریت‌های پزشکی می‌تواند تاثیری چشمگیری داشته باشد.

برچسب ها: اورژانس 115 ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار