رئیس پلیس آگاهی استان فم از دستگیری سارقان خودرو‌های پراید مدل‌پایین و کشف ۸ فقره سرقت دراین‌رابطه خبر داد.

جعفر عباسعلی پور امروز در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری سارقان خودرو‌های پراید مدل‌پایین در قم خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت چندین دستگاه انواع خودرو‌های پراید مدل‌پایین از سطح استان قم، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان و کشف خودروی مسروقه، در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد نامبرده در حال تردد با استفاده از یک دستگاه خودروی سرقتی در محدوده یکی از محلات قم است که بلافاصله اکیپ گشت عملیاتی پلیس به محل حضور متهم عزیمت و طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند. 

عباسعلی پور اضافه کرد: در بازرسی از خودروی موصوف، مدارک هویتی از قبیل کارت ملی، کارت معافیت از خدمت، کارت‌بانکی و کارت سوخت" کشف که طی بررسی صورت‌گرفته مشخص شد مدارک مکشوفه مربوط به خودروی مسروقه است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد:در تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد نامبرده با همدستی فردی سابقه‌دار به هویت معلوم اقدام به سرقت خودرو‌های پراید مدل‌پایین در سطح شهر می‌کردند، که طی یک اقدام بموقع پلیسی، محل اختفای نامبرده نیز شناسایی پس از هماهنگی و تعامل مطلوب با دستگاه قضائی استان، اکیپ عملیاتی این پلیس به محل عزیمت و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. 

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت‌گرفته، سارقان ضمن اعتراف به ۸ فقره سرقت در اقصی‌نقاط شهر قم اعلام داشتند بعد از سرقت خودرو وسایل داخل خودرو و قطعات آن را برداشته و خودرو‌ها را رها و اموال مسروقه را برای تأمین هزینه مصرف مواد مخدر فروخته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار