پاسخ موشکی ایران به جنایات اسرائیل، شکست از حزب‌الله لبنان و گل مهدی طارمی به دروازه‌بان اسرائیلی نمی‌گذارد شب سال نو یهودی از یاد صهیونیست‌ها برود.

سه‌شنبه شب (۱۰ مهر) مصادف با شب سال نو یهودی بود که غرش موشک‌های ایران نه‌تنها توجه مردم ایران بلکه دنیا را به سوی خود جلب کرد.

موشک‌هایی که خیلی راحت و بدون چشم مسلح در شهر‌های مختلف دیده شدند و فیلم‌های آنها در فضای مجازی منتشر شد. 

موشک‌هایی که شلیک شدند موجی از خوشحالی در ایران، لبنان، فلسطین و سایر کشور‌های عضو جبهه مقاومت را ایجاد کردند، اما وحشت زیادی در بین صهیونیست‌ها ایجاد کرد. 

از یک طرف مردم غزه با بقایای موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوشحالی می‌کردند و با آن عکس یادگاری می‌گرفتند و از یک طرف صهیونیست‌ها از دیدن آنها قالب تهی می‌کردند.

سپر انسانی موساد 

وحشت در اسرائیل زمانی مشهودتر از قبل شد که خبرنگار cnn در تل‌آویو حین پخش زنده از انفجار موشک ایرانی دچار وحشت شد. وحشتی که به داخل استودیوی این شبکه هم کشید و مجری از خبرنگار می‌خواست که آنجا را ترک کند.

البته خبرنگار cnn گافی درخصوص مقر‌های موساد هم داد که خبرنگار بی بی سی فارسی آن را برملا کرد. 

شبی که هیچ‌و‌قت از یاد صهیونیست‌ها نمی‌رود

موفقیت عملیات

عملیات وعده صادق ۲ که با شیوه‌ای متفاوت نسبت به عملیات وعده صادق ۱ اجرا شد توانست موفقیت‌آمیز باشد.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع اعلام کرد درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود.

پاسخ محکم‌تر هم می‌دهیم

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان که هم‌اکنون در دوحه پایتخت قطر به سر می‌برد در نشست مشترک با امیر قطر گفت: ما به خاطر صلح از پاسخ به اسرائیل صبر کردیم، اما این نامرد‌ها جری‌تر شدند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد طور دیگری عمل کند پاسخ محکم‌تری خواهیم داد.

قلاده سگ هار را محکم‌تر ببند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در نشست روز (چهارشنبه ۱۱ مهر) صحن علنی مجلس، گفت: رژیمی که موجودیت و بقای خود را در خطر می‌بیند ممکن است به فکر تکرار خطا‌های پیشین خود و تعرض به خاک مقدس ایران بیفتد، اما باید این را بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده کرده ایم و برنامۀ دور از انتظاری طراحی کرده‌ایم و پاسخ بعدی ما به تجاوز‌های احتمالی در سطحی بسیار متفاوت صورت خواهد گرفت و حتماً این رژیم در صورت تعرض به ایران موجودیت خود را که وابسته به ایجاد احساس امنیت است با شتاب بسیار بیشتری به سمت فروپاشی سوق خواهد داد و به آمریکا بعنوان حامی و پشتیبان این رژیم توصیه می‌کنیم که قلادۀ سگ هار خود را محکم کند تا نه به خود لطمه بزند و نه صاحب خود را به دردسر جدی بیندازد.

محمدباقر قالیباف

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم گفت: شعار‌ها و ادعا‌هایی که سال‌ها در رابطه با گنبد آهنین و ... مطرح کردند و خودشان را پیشرفته‌ترین ارتش دنیا معرفی کردند به هر حال شکستپذیر و مضمحل شونده است، چون دیشب ۲۰۰ موشک در مدت زمانی کوتاه در مناطق نظامی فرود آمد.

ابراهیم عزیزی

عزیزی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اگر دوباره بخواهد اشتباه محاسباتی انجام دهد در مراحل بعدی اقدامات ما قطعاً تلافی جویانه است و آنوقت اقدامات ما از نظر وسعت و اهداف باعث میشود که مقامات رژیم صهیونیستی و ساکنین شهرک‌های اشغالی دیگر جایی برای سکونت و ماندن نداشته باشند و این پاسخ پشیمانکنندهتر از همیشه خواهد بود.

شکنجه زندانیان فلسطینی

بی‌رحم بودن اسرائیلی‌ها همین بس که نگهبانان اسرائیلی زندانیان را به دلیل جشن گرفتن حملات موشکی ایران تنبیه کردند.

آرتی نیوز گزارش داد چند زندانی که در زندان‌های اسرائیل نگهداری می‌شدند، سه‌شنبه شب توسط نگهبانان به دلیل جشن گرفتن با شنیدن خبر حملات موشکی ایران، «سریع و قاطعانه» تنبیه شدند.

شبی که هیچ‌و‌قت از یاد صهیونیست‌ها نمی‌رود

کمیسر زندان ناحیه شمالی، اشموئل لوی، گفت: ما در برابر هرگونه تخلف از نظم و انضباط هیچ مدارا نداریم. ما هر زندانی را که از این امر منحرف شود به شدت مجازات خواهیم کرد.

دست‌های لرزان

یکی از عوارض حمله موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی دست‌های لرزان و چهره عصبی نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بود که برای دومین بار ایران در چند روز گذشته ایران را به حمله نظامی تهدید کرد.

 گرچه حالات چهره و بدن نتانیاهو نشان از استیصال و سرخوردگی در برابر حمله موشکی ایران دارد چراکه فقط ایران است که می‌تواند به اسرائیل حمله نظامی کند و صدای غرش موشک‌های در خواب را چشم شهرک‌نشینان بگیرد و این برای رژیمی که ارتش آن تا دندان مسلح است و دائم از متحدان خود به‌ویژه آمریکا در حال دریافت سلاح است بسیار سنگین تمام شده است.

شکست از حزب‌الله و طارمی

البته صهیونیست‌ها که درطول یک سال گذشته در غزه نشان داده‌اند از هیچ جنایتی فروگذار نیستند هم‌اکنون با لبنان در حال جنگ هستند که پس از شکست در عملیات زمینی توسط یگان رضوان حزب‌الله لبنان بار دیگر طعم تلخ شکست را چشیدند.

 البته به این جمع باید گل مهدی طارمی مهاجم تیم اینتر به دروازه‌بان اسرائیلی تیم ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا را هم اضافه کنیم. بازی که طارمی دو پاس گل هم داد و در نهایت با نمره عالی ۹.۱ بهترین بازیکن زمین در در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شد.

 
خبرنگار: محمد امیرحسینی
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۲۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
چقدر خوشحال بودند کاش با این موشکها دشمن انطور که فلسطینی ها خوشحال بودند زیر و رو شده ود
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۲:۴۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
باید قدرت خودمونو به رخ جهانیان بکشونیم .
Iran (Islamic Republic of)
یا الله
۱۲:۴۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
درود خدا بر ایران و درود خدا بر توانایی سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
دودش هم تو چشم مردم بدبخت ایران
بین اینهمه کشور عرب و مسلمان چرا ایران؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
دودش رفت تو چشم صهیونیست 48 ساعت گذشت چی شد تهدید های تو خالی نتانیابو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
نه برای اسلام بلکه برای انسانیت است
Netherlands (Kingdom of the)
منصور
۱۲:۳۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
هر چند دل خوشی از مقامات محترم خودمان ندارم / ولی از خوشحالی در پوست خودم نمیگنجم که اسرائیل نامرد را موشک باران کردن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۳
من از اینکار که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد سپاسگزارم و تشکر دارم ولی باید مقام‌های امنیتی مهم اسراییل حذف قرار بداد تا دل همه شهدا و خانواده های شهدا شاد بشن
آخرین اخبار