شهردار شهرکرد گفت: برای عملیات زمستانه به حالت آماده باش هستیم و اقدامات لازم جهت پیشگیری از آبگرفتگی معابر در حال انجام است.

محمدحسین واحدیان در جلسه ستاد عملیات زمستانی با اشاره به اینکه ستاد بحران شهرداری شهرکرد جهت انجام عملیات زمستانه به حالت آماده باش است و اقدامات لازم جهت پیشگیری از آبگرفتگی معابر در حال انجام است، اظهار کرد: قبل از شروع بارش‌ها تمامی مسیل‌ها و کانال‌ها باید لایروبی انجام و در صورت نیاز به اصلاح فنی توسط واحد عمرانی اصلاح شوند. 

شهردار شهرکرد افزود: همچنین پروژه‌های عمرانی تکمیل و مصالح ساختمانی از سطح شهر جمع‌اوری شود تا منجر به مسدود شدن مسیل‌ها و یا ایجاد ترافیک در معابر نشوند.

وی با اشاره به آماده باش نیرو‌ها و ماشین‌آلات اضافه کرد: جهت انجام عملیات زمستانه ماشین‌آلات سنگین و سبک آماده و تجهیز شوند و دستگاه برف‌روب، تراکتور، نمک‌پاش، گریدر، بیل‌بکهو و لودر در حال آماده باش قرار گیرند.

واحدیان ادامه داد: همچنین تمامی نیرو‌های خدمات شهری، آتش نشانی، نقلیه و موتوری، فضای سبز و مدیران ستاد بحران در حالت آماده باش قرار داشته باشند. 

وی گفت: از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم برای خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان، امکانات و ماشین آلات لازم را در صورت نیاز در اختیار شهرداری مرکز استان قرار دهند و همچنین می‌طلبد شن و نمک به اندازه کافی تامین و در مخازن سطح شهر توزیع شود. 

واحدیان با بیان اینکه در زمان بارش‌ها اقدامات قبل از بارش، حین بارش‌ها و بعد از بارش انجام شود، اضافه کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان نیز توسط واحد ارتباطات انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار