استاندار لرستان تأکید کرد: انبار نگهداری کالا‌های قاچاق کشف شده در استان متمرکز می‌شود.

 ابوطالب شفقت در حاشیه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان، اظهار داشت: تأمین یک انبار متمرکز و امن برای اموال قاچاق کشف شده برای استان ضروری بوده و مقدمات آن در این جلسه فراهم شد.

وی ادامه داد: باید بستری فراهم شود که با ایجاد این انبار متمرکز ستاد اموال تملیکی بتواند ذخیره، اعمال قانون و توزیع این کالا‌ها را به‌خوبی انجام شود.

استاندار لرستان، دقت نظر و تشدید پایش آزمایش برای کالا‌های قاچاق دارای قابلیت مصرف را از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه برشمرد و تصریح کرد: این کالا‌ها در صورت تأیید آزمایش به مسیر مصرف برگشته و اعتبارات آن صرف هزینه‌های دولتی خواهد شد.

شفقت، ضمن تقدیر از معرفی مسئول جدید اموال تملیکی استان، گفت: هزینه حمل‌ونقل کالا‌های کشف شده قاچاق از محل کشف تا انبار به‌خاطر برخی مشکلات چند ماه پرداخت نشده بود که با حضور مسئول جدید اموال تملیکی روال عادی خود را در پیش خواهد گرفت.

وی به موضوع تأمین سوخت کشاورزان اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان این موضوع بررسی شد که ضمن مدیریت مصرف و برخورد جدی با متخلفین، نیاز واقعی کشاورز به‌گونه‌ای که دغدغهٔ تأمین سوخت نداشته باشد فراهم شود.

برچسب ها: استانداری ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار