برخی چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی در پی ترور شهید سید حسن نصرالله در حساب‌های کاربری خود به بیان نظراتشان پرداختند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی  و چهره ها پس از  ترور شهید سیدحسن نصرالله به‌دست رژیم خبیث صهیونیستی راه تفرقه‌افکنی و توهین به مسئولان نظام را در پیش گرفته‌اند و دائماً انگشت اتهام را به سمت این یا آن نشانه می‌روند و مسئولان را موظف به پاسخ فوری به رژیم‌صهیونیستی می‌دانند. کاربران بسیاری این نوع رویه را نقد و آن را التهاب‌آفرین و بر هم زننده آرامش و وحدت جامعه تعبیر کردند.  در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 عبدالله گنجی:
برخی خیلی بی‌تابند. احساس و غرور مقدس‌شان محترم، اما حکومتداری و جنگ دو رکنی هستند که از احساس نمی‌گذرند. هر پاسخی به دشمن سه شرط دارد که عنصر زمان و روش پاسخ تعیین‌کننده است: «بازدارنده باشد»، «اقناع کننده باشد» و «جنگ نشود.» روش و زمان را به قوه عاقله نظام بسپارید. معصوم گفت پیروزی در صبر است. ما در جنگ، بسان توابین کربلا نباید دنبال کنیم. 

 علی رجبی:
متهم‌کردن اعضای دولت و نیرو‌های نظامی کشور به نفوذ، خیانت، ترسو بودن و امثالهم در فضای رسانه و مجازی، آن هم درست در بحبوحه جنگ و در این شرایط خطیر، بزرگ‌ترین خیانت است. اگر دلسوز جمهوری اسلامی هستید به آن خیانت نکنید!

 ابراهیم رضایی:
آیا دولت کارشکنی می‌کند؟ خیر. آیا فرماندهان محافظه‌کار شده‌اند؟ خیر، همان رشادت پابرجاست. صادقانه می‌گویم به سیاستگذاری نظام، درایت حکیم انقلاب و شجاعت فرماندهان‌مان اعتماد کنیم. این سه ضلع، چهار دهه انواع توطئه‌ها را پشت‌سر گذاشته است. بشارت رهبری بر پیروزی آینده مقاومت تعارف نیست واقعیت است. 

 مهدیه شادمانی:
بعد از حکم امام جبهه مقاومت، مبنی بر کمک به حزب‌الله متأسفانه عده‌ای ناآگاه با بازی در زمین جنگ روانی دشمن، پیکان هجمه‌رو به سمت فرماندهان در میدان نظامی گرفتند.

 احسان تقدسی:
صبر و عقلانیت دو عنصر سیاست خارجی ایران در چند قرن گذشته بوده است. هرجا از این دو عنصر جدا شده‌ایم آسیب دیده‌ایم. 

 محمود غلامی:
جنگ برای اسرائیل، حیاتی و برای حفظ بقا و موجودیت است! نه تعجیل نه تأخیر مهم، بهترین و درست‌ترین تصمیم در شرایط فعلی است. آفات و عوارض ‎ترس یا ‎دست‌کم‌گرفتن دشمن نتایج مشابهی دارد!

 مسعود معینی‌پور:
یک جریان سیاسی این روز‌ها بر اختلاف و قطبی‌سازی بین رهبری، دولت و سپاه می‌دمد. این تفکر بدبینی جامعه به عقلانیت سیاسی حاکمیت، شکاف و نقار بین نیرو‌های وفادار به نظام، بدنام‌کردن نیرو‌های نظامی و کاهش اعتماد جبهه مقاومت به ایران را به دنبال دارد و اشتباه بزرگی است. چرا با آنها برخورد نمی‌شود.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
حالا شاید ی عده ای معلوم الحال سیاستی کثیف را در پیش بگیرند

ولب بسیار از مردم دیگه صبر را در این مورد جایز نمی دونند چون واقعا رژیم کثیف ،جعلی و تروریست باید ادب شود
و اینها از پاکی فطرتشان است که خواهان پاسخ کوبنده در اسرع زمان هستند

و حتی حاضرند برای رفتن به جنگ اسرائیل غاصب ثبت نام کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۳۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
صبر و حوصله در این برهه از زمان واجب هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
صبر الهی و تاکتیکی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
خداوند رهبر فرزانه و حکیم انقلاب را انشاالله سالم نگهدارد که هرچه داریم به برکت رهبری حکیم و کبیر است.
آخرین اخبار