قاتلان مسلحی که سه سال پیش سه مدافع امنیت را مجروح و یک نفر را به شهادت رساندند، امروز قصاص شدند.

صبح امروز حکم دو سارق مسلح و عاملان شهادت شهید ستوان دوم مرتضی براتی در شهرستان خمین اجرا شد.

بامداد ۲۵ آذر ماه سال ۱۳۹۹ ستوان یکم مرتضی براتی از کارکنان کلانتری ۱۲ شهرستان خمین در درگیری با سارقان مسلح احشام به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، با برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان و همکاری پلیس در ۲ استان دیگر، ۶ نفر از اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت ستوانیکم "مرتضی براتی" در عملیات پلیس دستگیر شدند.

از همان دقایق اولیه، درگیری این شهید والامقام با سارقان در شهرستان خمین، تیم‌هایی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری دیگر پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های دخیل در موضوع، تحقیقاتی تخصصی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بعد از گذشت ۴۶ روز کار اطلاعاتی و شبانه روزی، تحقیقات پلیس به سرانجام رسید و مخفیگاه اعضای این باند در استان مرکزی و استان‌های خوزستان و لرستان شناسایی و مورد رصد نامحسوس تیم‌های اعزامی از پلیس استان قرار گرفت.
سرانجام در عملیات ضربتی تیم‌های اعزامی پلیس استان و همکاری تنگاتنگ پلیس استان‌های لرستان و خوزستان، ۶ نفر اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت ستوان یکم مرتضی براتی دستگیر و به پلیس استان دلالت شدند.

در این عملیات ضربتی، سه قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری و مقادیری مهمات از متهمان هم کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.