با هوشیاری و سرعت عمل مأموران پلیس ساوه سارقان مسلح با وجود تیراندازی ناکام ماندند.

با اقدام شجاعانه پلیس ساوه، تلاش ۵ سارق مسلحی که قصد ورود و سرقت اموال از یک واحد آپارتمانی را داشتند با وجود تیراندازی ناکام ماند. 

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه بیست دوم فروردین ماه امسال مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ حضرت امام خمینی (ره) در پی انجام گشت زنی هدفمند به منظور پیشگیری از سرقت، یک دستگاه خودرو سواری تیبا را که در مقابل یک آپارتمان به طرز مشکوکی پارک شده بود را مشاهده و بلافاصله جهت بررسی موضوع وارد عمل می‌شوند. 

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با حضور مأموران گشت کلانتری در محل مشخص شد ۵ نفر سارق مسلح با سر و صورتی پوشیده قصد ورود به یک منزل مسکونی را دارند که با مشاهده مأموران اقدام به تیر اندازی می‌کنند و پس از تخریب ۷ دستگاه خودروی پارک شده در حاشیه خیابان با یک دستگاه خودرو از محل متواری می‌شوند. 

او با اشاره به اینکه با هوشیاری و سرعت عمل مأموران سارقان ناکام ماندند تصریح کرد: مأموران با دریافت تصاویر دوربین‌های مداربسته و دریافت مشخصات سارقان، سرنخ‌های خوبی در رابطه با هویت آن‌ها به دست آورده اند که پی جوئی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح به صورت جدی در دستور کار قرار دارد. 

 فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با هشدار به سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی گفت: پلیس با عزمی راسخ مقابل سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار