استاندار لرستان گفت: مشکل اختلافات سازمان اوقاف و امور خیریه استان با سایر دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود.

ابوطالب شفقت نهم مهرماه در دیدار با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه لرستان به مناسبت هفته وقف گفت: فهرست اختلافات این سازمان با سایر دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل بازرسی استانداری و سازمان اوقاف مشخص شوند تا در روند پیگیری آنها تسریع شود.

وی خواستار حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در استان شد و تصریح کرد: میزان درآمد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه استان با هزینه‌های آن بازخوانی ندارد بنابراین رئیس سازمان اوقاف کشور لازم است در این مورد حمایت‌های لازم را انجام دهند.

استاندار اظهارداشت: سازمان اوقاف کشور نه تنها باید هزینه‌های اوقاف استان را تأمین کند بلکه برای افزایش درآمد‌های آن نیز پیگیری کند.

شفقت در خصوص رفع مشکلات زمین وقفی خیابان انقلاب خرم آباد موسوم به مسجد آیت الله کمالوند گفت: سازمان اوقاف استان در مورد روند ساخت این زمین طرح لازم را ارائه دهد و ما هم پیگیری خواهیم کرد.

وی تأکیدکرد: سازمان اوقاف جزو نهاد‌هایی است که می‌تواند در توسعه‌ی تولید و اشتغال بسیار موثر باشد.

استاندار در خصوص توسعه فرهنگ قرآنی به ویژه در دستگاه‌های اجرایی گفت: سازمان اوقاف با همکاری شورای قرآنی استان برنامه پیشنهادی برای این موضوع را ارائه دهند تا بررسی و پیگیری‌های لازم انجام شود

در این دیدار که مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و معاونان سازمان اوقاف و امور خیریه لرستان نیز حضور داشتند، گزارش‌هایی از اقدامات حوزه حمایت از تولید این سازمان از جمله ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و تولیدات کشاورزی و دامداری ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.