نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اتحاد و بصیرت مسلمان جهان، رمز پیروزی مقابل استکبار جهانی است.

آیت الله عبادی در گردهمایی علمای اهل تسنن و تشیع در حمایت از جبهه مقاومت افزود: سید حسن نصرالله تمام وجودش مجموعه‌ای از انرژی بود و شهادتش همه جامعه اسلامی را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: آنچه که برای استکبار، گران تمام می‌شود وجود شهدایی همچون سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی است که شهادتشان، مردم دنیا را بیدار کرده و به حرکت درآورده است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه جهل و نادانی و بی بصیرتی فرصت را برای دشمن فراهم می‌کند گفت: دشمن با جهل و بی بصیرتی کشور‌های مسلمان، فتنه راه می‌اندازد پس در مقابل باید با بصیرت باشیم و با کمک وحدت در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

آیت الله عبادی گفت: نشانه مسلمانی و جامعه مومن این است که اگر خطر و ضرری و طغیانی و سرکشی پیش آمد باید همه پشتیبان و در کنار هم متحد باشند و اکنون نیازمند اسلام عملی هستیم تا این بصیرت به نتیجه برسد.

مولوی سید احمد عبداللهی از علمای شهر اسدیه نیز در این مراسم گفت: عمل ننگین و شرم آوری که صیونیست‌های غاصب در شهادت سید حسن نصرالله شیعه و اسماعیل هنیه اهل سنت انجام دادند، نشان داد که آنان با اسلام مشکل دارند.

وی با بیان اینکه اقدامات دشمنان اسلام و اسرائیلی‌ها مانع مقاومت ما نمی‌شود افزود: جهان اسلام باید با غیرت اسلامی از خواب غفلت بیدار شود و با اتحاد در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار