رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: قیمت انواع نان در استان به صورت میانگین ۲۲ درصد افزایش یافت که از فردا /دوشنبه،نهم مهرماه/ اجرا می‌شود.

 روح الله حسنی روز یکشنبه در نشست خبری گفت: بر اساس پیشنهاد اتحادیه نانوایان و بررسی و تصمیم کارگروه نان و آرد استان، قیمت نان لواش نوع یک از چهار هزار و ۵۰۰ ریال با ۲۲ درصد افزایش به پنج هزار و ۵۰۰ ریال، بربری نوع یک از ۱۵ هزار ریال با ۲۳ درصد به ۱۸ هزار و ۵۰۰ ریال و نان سنگک نوع یک از ۱۷ هزار و ۵۰۰ ریال با ۲۳ درصد به ۲۱ هزار و ۵۰۰ ریال افزایش یافت.

وی ادامه داد: قیمت لواش نوع ۲ نیز از پنج هزار ریال به ۶ هزار ریال و بربری و سنگگ از ۲۰ هزار ریال به ۲۵ هزار ریال افزایش می یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به رتبه نخست این استان در کیفیت نان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت ها زمینه ارتقای هرچه بیشتر نان را فراهم می کند.

حسنی به موضوع فروش نان کنجدی اجباری در واحدهای نانوایی اشاره کرد و گفت: خود مردم بهترین ابزار کنترل این موضوع هستند و نباید تحت تاثیر فشار واحدهای متخلف نانوایی قرار گیرند.

وی ادامه داد: شهروندان باید تخلف ها را گزارش دهند و ما هیچ اغماضی در برخورد با آنها نخواهیم داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به اجرای طرح نان کامل در استان اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر تعدادی از واحدهای نانوایی در این زمینه در استان فعالیت دارند و امیدواریم شاهد افزایش این واحدها باشیم.

حسنی گفت: استان زنجان در شاخص قیمت گذاری انواع نان نسبت به استان های همجوار در یک سطح قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.