مسئولان استان یزد با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

مسئولان استان یزد با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

در متن پیام فرمانده انتظامی استان یزد آمده است:

شهید سیدحسن نصرالله رهبر بزرگ حزب‌الله لبنان پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و خاضعانه، پاداش شهادت را دریافت کرد و با افتخار و سربلندی به خیل یاران و مجاهدان شهید پیوست. رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی که طی ماه‌های اخیر با دنائت و ناجوانمردی دست ناپاک خود را به خون هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه و رفح آغشته بود اکنون برای برون‌رفت از شکست‌های چندین ماهه در برابر مردم بی‌دفاع فلسطین عزیز اقدامات تروریستی خود را توسعه داده و با به شهادت رساندن فرمانده شجاع و مردمی حزب‌الله، سعی بیهوده در پوشاندن ناکامی‌های خود دارد.

رژیم خونخوار صهیونیستی با ترور شهید سیدحسن نصرالله بار دیگر چهره حقیقی خون‌خوار خود را به نمایش گذاشت.

شهادت این مرد بزرگ را به ساحت مقدس حضرت مهدی (عج)، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تمام شیعیان جهان، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
فرمانده انتظامی استان یزد
سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی بهدانی فرد

شهادت مزد سال‌ها جهاد و پایداری سید مقاومت


شورای هیئت‌های مذهبی استان یزد، در پیامی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

شهادت مزد سال‌ها جهاد و پایداری سید مقاومت

در پیام شورای هیئت‌های مذهبی استان یزد نیز آمده است:

بسمه الله الرحمن الرحیم 
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا
شهادت هنر مردان خداست.

سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله نمونه‌ی بارز مردان نستوه و سترگ است که عمر خود را در راه مجاهدت برای اسلام و فداکاری در مسیر تقویت جبهه مقاومت سپری نمود و بی تردید شهادت مزد سال‌ها جهاد و پایداری این مجاهد فی سبیل الله بود.

شورای هیئات مذهبی یزد ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه رژیم صهیونسیتی، شهادت این عالم نستوه را به محضر حضرت امام عصر (عج) و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده پیروزی و عظمت جهان اسلام را از درگاه ایزد متعال خواستار است.

پیام فرمانده سپاه الغدیر یزد در پی، جنایت بزرگ رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلا

شهادت علمدار جبهه مبارزه با شیطان مجسّم، سید مقاومت؛ سیدحسن نصرالله که بیش از سی سال از عمر پربرکت خویش را به رهبری جبهه مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه با رژیم صهیونیستی گذراند، به همراه جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، همه مسلمانان و به ویژه آزادی خواهان جهان را در بُهت و خشم و اندوه فرو برد.

همانگونه که فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند "دنیای اسلام، شخصیتی باعظمت را؛ و جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته را، و حزب الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، ولی برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی او هرگز از دست نخواهد رفت. سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند. 

رژیم جنایتکار صهیونیستی که پس از شکست مفتضحانه در عملیات طوفان‌الاقصی و کشتار کور زنان و کودکان و افراد بی‌گناه و عیان شدن خوی توحش خود برای جهانیان، اینک به ترور رهبران و سرداران جبهه مقاومت روی آورده تا به زعم باطل خود، با ریختن خون پاک عزیزترین مجاهدان جبهه مقاومت، نور الهی حق را خاموش و بقای خود را دنبال کند؛ غافل از آنکه میراث سرخ شهادت همچنان که در طول تاریخ و به خون‌بهای عزیزان و مقربان الهی، موجب ثبات و پایداری بیشتر جریان حق شده، مطابق وعده الهی به بارورتر شدن شجره طیبه‌ی حق و حقیقت منجر خواهد شد که وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُون.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت این شهادت جانسوز به محضر مبارک ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، مجاهدین جریان مقاومت، مردم صبور و مبارز لبنان و همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور مجاهد شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و شهدای همراه ایشان؛ از خداوند متعال برای ایشان و همه شهدای مقاومت علو درجات را مسئلت می‌نمایم.

به حول و قوه الهی مسیر نورانی جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی، با شهادت رهبران شجاع و دلیر راه آزادی بیت‌المقدس از سیدحسن نصرالله تا اسماعیل هنیه دچار خلل نخواهد شد و کشور‌ها و ملت‌های مسلمان در لبیک به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تا نابودی کامل این غده سرطانی و یاری رساندن حزب‌الله سرافراز در کنار آن خواهند ایستاد و این راه را با قدرت و قوت ادامه خواهند داد.

سرتبپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.