مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ولایت ایرانشهر گفت: دفاع مقدس برای همه ما درس‌های زیادی دارد و یکی از مهم‌ترین آن این است که شهدا به خاطر حفظ وطن و ارزش‌های اسلامی جان شان را در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی نور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ولایت ایرانشهر در  نشست جهاد تبیین  که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صمدزاده دانشگاه ولایت در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت گفت: دشمن بعثی در سال ۵۹ با تمام عِده و عُده به جنگ ایران آمده بود و مدعی بود می‌تواند تا تهران پیشروی کند؛ اما این نصرت الهی و ایثار و مجاهدت مردم غیور کشور عزیزمان بود که با ایستادگی شان اجازه ندادند دشمن تمامیت ارضی کشور را تهدید کند و شهدا با شهادت شان به مظهر هشت سال دفاع مخلصانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل شدند. 
وی گفت: مردم کشورمان با مقاومتی که از خود در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمن بعثی که مورد حمایت ابر قدرت‌های جهانی بود، نشان دادند، موفق شدند به الگویی حسنه برای مردم کشور‌های منطقه و جهان تبدیل شوند و ما امروز در غزه، لبنان، یمن و جای جای منطقه و دنیا شاهد دفاع ملت‌های آزاده در برابر استکبار جهانی هستیم.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولایت، اظهار داشت:ملت‌های آزاده منطقه و جهان با الگو گرفتن از مردم مسلمان ایران موفق به ایستادگی در برابر آمریکا و امپریالیسم جهانی شده اند. 
وی تاکید کرد: شهدا بر گردن ما حق دارند و از خداوند متعال می‌خواهیم همه ما را قدردان شهدا و ادامه دهنده راه و آرمان‌های والای آنها قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار