رضازاده گفت: در هفته وحدت و بعد از آن صهیونیست‌ها چندصد نفر از مسلمانان را به خاک و خون کشیدند، اما جواب لازم را در مکان و موقعیت مناسب خواهند گرفت.

یعقوب رضازاده دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره پاسخ ایران به جنایت اسرائیل در ترور شهید هنیه گفت: جواب جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی درخصوص ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران قاطع و دندان‌شکن خواهد بود، اما در چه زمان و مکانی و به چه نحوی این پاسخ داده خواهد شد کاملا سری است.

وی اظهار کرد: جلساتی با فرماندهان سپاه و ارتش داشتیم و قطعاً جنایت رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد بود و در زمان و مکان خود با یک شکل مناسب و مقتضی این جواب به آنها داده خواهد شد.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پرونده ترور شهید هنیه گفت: درخصوص پرونده ترور شهید اسماعیل هنیه وزارت خارجه، سپاه قدس، وزارت اطلاعات و پلیس اطلاعات فراجا اقدامات اطلاعاتی را با هماهنگی و نظارت کمیسیون امنیت ملی مجلس انجام می‌دهند و جلسات زیادی گذاشته شده که ان‌شالله به نتیجه خواهد رسید.

 رضازاده بیان کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه، حزب‌الله لبنان و نیرو‌های مقاومت در همه دنیا ثابت شده است.

وی تاکید کرد: حمایت‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و پزشکی ما از جبهه مقاومت ادامه دارد، چون آنها مسلمان هستند و برای جهان اسلام در لبه نبرد با اسرائیل هستند و این حمایت‌ها و رفت‌و‌آمد‌های سیاسی ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم سلماس در مجلس بیان کرد: در هفته وحدت و بعد از آن رژیم صهیونیستی چندصد نفر از مردم مسلمان را به خاک و خون کشید، اما قطعاً جواب لازم را در مکان و در موقعیت مناسب خواهد گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار