رئیس نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری استان اردبیل از پیشرفت ۹۰ درصدی پل انجیرلو در جاده ترانزیتی و شریانی گرمی_ بیله سوار خبر داد و گفت: این پل اواخر مهرماه جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مهدی زندیان رئیس نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری استان اردبیل اظهار کرد: پل انجیرلو در جریان سیل سال گذشته تخریب شده بود و بازسازی آن از مهمترین پروژه‌های اداره کل راهداری استان اردبیل در یک سال اخیر بوده است.

وی افزود: روز گذشته بتن ریزی عرشه پل اجرا شد ضمن اینکه بتن ریزی پیشدال سمت بیله سوار اجرا شده است و بتن ریزی پیشدال سمت گرمی هم این هفته اجرا خواهد شد.

رئیس نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری استان اردبیل یادآور شد: حفاظ‌های پل هم در حال آماده سازی است و پیش بینی می‌شود آخر مهرماه و بعد از سپری شدن زمان گیرش بتن عرشه پل، ترافیک به محور اصلی هدایت شود.

زندیان ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه شهریورماه سال گذشته آغاز شد و طی۱۲ ماه اخیر۲۲ هزار و ۲۰۰ متر مکعب خاکبرداری و یک هزار و ۸۳۰ متر مربع قالب بندی در این پروژه اجرا شده است.

رئیس نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: همچنین در این پروژه تاکنون ۲۴۵ تن میلگردو۵۷ تن تیرفلزی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بتن ریزی شده است، ادامه داد: ۱۶ هزار متر مکعب خاکریزی پشت پل اجرا شده و طی روز‌های آینده یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب دیگر انجام خواهد شد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: از مجموع ابنیه فنی تخریب شده در اثر سیل سال گذشته۹۲ دهنه تعمیر شده و ۳۲ دهنه هم در دست اجراست.

به گفته این مقام مسئول همچنین از ۱۳ نقطه پرحادثه در راه‌های استان که اغلب در شمال استان واقع شده اتد ۶ دهنه اصلاح شده و بقیه هم تا آخر سال جاری اصلاح خواهد شد.

برچسب ها: ترافیک ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.