فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: طرح آبرسانی کشاورزی به روستا‌های شهرستان تویسرکان با ۲۴۰ کیلومتر خط انتقال توسط بسیج سازندگی سپاه در حال اجرا است.

 سرهنگ طیب فریادرس گفت: برای اجرای این طرح بزرگ در مجموع اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

او افزود: از مجموع طرح‌های آبرسانی کشاورزی به روستا‌های شهرستان تویسرکان، مراحل اجرایی ۱۲ طرح به پایان رسیده، ۱۰ طرح در پایان مراحل اجرایی قرار دارند و مابقی طرح‌ها نیز در حال اجرا هستند.

فریادرس از بهره برداری از ۱۷ خانه محرومین در هفته دفاع مقدس و در روستا‌های شهرستان تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی با صرف اعتباری افزون بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و کمیته امداد در قالب تسهیلات بلاعوض و تسهیلات بانکی چهار درصد، توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی شهرستان تویسرکان ساخته شده است. =

او گفت: همچنین در هفته دفاع مقدس سالن ورزشی روستای سید شهاب تویسرکان با صرف اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و زیر بنایی بیش از ۴۲۰ متر مربع با همکاری مردم روستا به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان محرومیت زدایی، تداوم فعالیت‌های اجرایی سازنده و مفید به ویژه در مناطق محروم و آبرسانی آشامیدنی و کشاورزی را از مهمترین اولویت‌های بسیج سازندگی سپاه در سراسر کشور و شهرستان تویسرکان دانست و تصریح کرد: طرح آبرسانی آشامیدنی با همکاری آبفا و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) سپاه همدان در شهرستان تویسرکان از پیشرفت‌های قابل توجهی برخوردار است و مشکل آب آشامیدنی چندین روستا برطرف شده است.

برچسب ها: طرح ابرسانی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.