مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان ۸۰ شرکت فعال صنعت برق است.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: این نمایشگاه با حضور  فعالان صنعت برق و تولیدکنندگان انرژی‌های تجدیدپذیر به‌ویژه تولیدات محصولات خورشیدی برگزار شده است.

احمدرضا طحانیان افزود: این نمایشگاه که با حضور بیش از ۸۰ شرکت برگزار شده است، فرصت مناسبی برای تعامل میان فعالان حوزه عرضه و تقاضا ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تاکید کرد: امیدواریم در این نمایشگاه چهار روزه، شرکت‌کنندگان به اهداف خود برسند و توانمندی‌های صنعت برق که در این رویداد به نمایش گذاشته شده است، بتواند به نیاز‌های مخاطبان پاسخ دهد.

طحانیان با اشاره به چالش‌های پیش‌روی صنعت برق گفت: در سال جاری با مشکلات ناترازی برق مواجه بوده‌ایم و در این ایام شاهد بحران‌هایی در توسعه این صنعت هستیم.

وی ادامه داد: در همایشی با میزبان فعالان این صنعت به بررسی و تحلیل چالش‌ها و فرصت‌های ناترازی برق در استان اصفهان پرداخته شد و این همایش با استقبال چشمگیری روبه‌رو شد و پنل‌های تخصصی مفیدی به مخاطبان ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم اینگونه فعالیت‌ها و تلاش‌ها به بهبود و رشد متوازن صنعت برق منجر شود.


طحانیان گفت: ما به‌عنوان یک تسهیلگر و شتاب‌دهنده در این مسیر تلاش می‌کنیم تا نقش و رسالت خود را ایفا کنیم، همچنین امیدواریم پس از پایان نمایشگاه، با انجام نظرسنجی‌های مربوطه، رضایت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان را مثبت ارزیابی کنیم و نتایج نمایشگاه به گونه‌ای باشد که رضایت کامل آنها حاصل شود.

وی با اشاره به حضور یک هیئت ۲۰ نفره از کشور عراق به‌عنوان بازدیدکننده از این نمایشگاه افزود: امیدواریم این حضور منجر به فراهم شدن زمینه‌های صادرات محصولات صنعت برق و انرژی‌های تجدیدپذیر به خارج از کشور شود.

طحانیان افزود: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه تخصصی انرژی های نو و  تجدید پذیر امروز در اصفهان به کار خود پایان می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.