مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: بانوان عامل اصلی انتقال ارزش‌ها و هنجار‌ها در جامعه هستند و باید از این ظرفیت به بهترین نحوه بهره‌گیری شود.

سردار غلامرضا جعفری روز پنجشنبه در نشست با اعضا کمیته بانوان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سیستان و بلوچستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، مهمترین وظیفه اعضای کمیته بانوان استان را تبیین و تشریح نقش همسران، مادران و خواهران شهدا در همراهی رزمندگان اسلام و تشویق و ترغیب دلاورمردان برای دفاع از میهن اسلامی دانست.

وی تاکید کرد: ایثارگری‌ها و پشتیبانی‌های بانوان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس باید برای دختران نوجوان و جوان جامعه تبیین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان افزود: تهیه بانک اطلاعاتی جامع از بانوان ایثارگر استان، برگزاری یادوآره‌های شهدای زن، پشتیبانی از نویسندگان برای تدوین کتب بانوان ایثارگر بسیار حائز اهمیت است.

در این دیدار زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس کمیته زنان و دفاع مقدس، گزارشی از عملکرد این کمیته در طول سال و همچنین اقدامات و فعالیت‌های برنامه ریزی شده برای هفته دفاع مقدس ارائه کرد و در پایان از کلیه زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه اعضای این کمیته در راستای ترویج فرهنگ غنی جهاد و مقاومت تقدیر و تشکر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار