فرمانده انتظامی فارس گفت: کسانی که می‌خواهند امنیت و آسایش مردم را خدشه‌دار کنند، بدانند که ماموران انتظامی استان فارس سینه خود را در مقابل آنان سپر خواهند کرد.

امروز یادواره ۹۷۶ شهید گلگون کفن فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، فرمانده انتظامی فارس، استاندار، رئیس کل دادگستری، خانواده‌های معظم شهدا و تعدادی از کارکنان انتظامی در سالن مجتمع طلائیه شیراز برگزار شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای انتظامی فارس، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تاکید داشتند باید کسانی که جنگ و دفاع مقدس دیده‌اند آن را برای نسل‌های جدید بیان کنند؛ چرا که در غیر این صورت دشمنان آنگونه که می‌خواهند و دوست دارند، بیان می‌کنند.

او بیان کرد: همه ما امنیت موجود در کشور و همچنین جایگاه فعلی خودمان را مدیون فدارکاری شهدا هستیم؛ چرا که آنان بهترین داشته خود یعنی جانشان را برای ایران اسلامی هدیه دادند.

سردار حبیبی افزود: دشمن در جنگ بر علیه ایران اسلامی فکر همه جا را کرده بودند، اما آن چیزی که رزمندگان را پیروز و دشمنان را ناکام گذاشت، ایمان آنان بود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه خانواده شهدا چیزی از ما نمی‌خواهند به جز اینکه راه شهدا را ادامه دهیم، تصریح کرد: شهدا رفتند تا ما امنیت و آرامش داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: خداوند می‌فرماید شهدا زنده‌اند و در نزد من روزی می‌خورند، بنابراین ما در پیشگاه خانواده‌های شهدا مسئول هستیم و به این مسئولیت خود افتخار می‌کنیم.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در آستانه فرار رسیدن هفته انتظامی هستیم و ما خدمتگزار مردم هستیم و به این مهم افتخار می‌کنیم، گفت: کسانی که می‌خواهند امنیت و آسایش مردم را خدشه‌دار کنند، بدانند که ماموران انتظامی استان فارس سینه خود را در مقابل آنان سپر خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.