مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پس از سال ها انتظار اجرای سه طرح ملی و بزرگ ورزشی در شهرستان ارومیه تعیین تکلیف شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری جدی خانم  شهین جهانیگری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف اجرای سه طرح ملی و بزرگ ورزشی را در شهرستان ارومیه پس از سال‌ها وقفه نوید داد.

سجاد بیرامی ادامه داد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان ارومیه به عنوان یکی از مطالبات بزرگ مردمی که با وجود تولیت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نزدیک به ۳ دهه به صورت راکد باقیمانده و علی رغم اجرای زیرسازی‌های اولیه توسط اداره ورزش و جوانان استان، تاکنون جهت تکمیل و رفع مشکلات عدیده پیش رو از سوی وزارت به دلیل ملی بودن پروژه هیچگونه اقدامی صورت نپذیرفته بود.

وی به جلسه روز گذشته خود و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: نسبت به طرح موضوع ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان ارومیه با وزیر محترم اقدام و دستور تکمیل طرح با تامین منابع مالی مورد نیاز در اسرع وقت اخذ گردید تا در روز‌های آتی شاهد فعال سازی پروژه باشیم که نوید بخش روز‌های خوش برای دوستداران فوتبال این شهرستان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیاز اعتباری پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان ارومیه را بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

ساخت سالن ۱۲ هزار نفری والیبال ارومیه

بیرامی با بیان اینکه شهر ارومیه پایتخت والیبال ایران بوده و قلب مردمانش به عشق این رشته ورزشی می‌تپد، اذعان داشت: ساخت سالن ۱۲ هزار نفری برای برگزاری و میزبانی از مسابقات والیبال مطالبه به حق و چندین ساله مردم، ورزشکاران و عاشقان رشته والیبال است که در مرحله نهایی اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ قانون الحاق بوده و با پیگیری انجام شده از سوی وزیر ورزش و جوانان دستور لازم جهت تکمیل این فرآیند و تخصیص اعتبارات لازم برای طی مراحل بعدی و اجرایی صادر شد.

به گفته بیرامی برای اجرای سالن ۱۲ هزار نفری والیبال ارومیه بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای ادامه عملیات اجرایی پیست تارتان ارومیه

این مقام مسئول از پیست تارتان استادیوم تختی شهرستان ارومیه به عنوان سومین طرح ملی و بزرگ مورد مطالبه برای ارومیه از وزیر ورزش و جوانان در جلسه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: این طرح از سال ۹۷ با وجود انجام برخی عملیات زیرسازی توسط اداره کل ورزش و جوانان با بی مسئولیتی شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی به حالت راکد درآمده بود که با درخواست اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی مورد نیاز برای ادامه عملیات و موافقت وزیر ورزش و جوانان به زودی وارد فاز عملیاتی و بهره برداری از آن خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.