آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: اکنون جبهه مقاومت از همیشه قوی‌تر و منسجم‌تر است و حزب‌الله قدرت خود را با شلیک موشک بالستیک نشان داد، شکست رژیم صهیونیستی نزدیک است.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی صبح امروز (پنجشنبه) در اولین نشست مشترک کمیسیون‌ها و هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در دوره ششم، گفت: لازم می‌دانم در این جلسه، از امام (ره) و شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات شکست حصر آبادان یاد کنم و هفته دفاع مقدس را گرامی بدارم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: جا دارد بار دیگر غم و اندوه و همدردی خودمان را با خانواده‌های جانباختگان معدن طبس اعلام کنیم و برای جانباختگان رحمت و غفران الهی و برای مصدومان آرزوی سلامتی کنیم.

وی افزود:رژیم صهیونیستی پس از جنایات بیشمار در غزل و کشتار بیش از ۴۰ هزار نفر از مردان و زمان و کودکان، به لبنان حمله کردند و تاکنون بیش از ۶۲۰ شهید و تعدادی مجروح و آواره شدند.

آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی از حمله به لبنان، ایجاد امنیت در شمال سرزمین‌های اشغالی و بازگرداندن آوارگان به این مناطق بود. حمایت و پشتیبانی آمریکا از جنایات رژیم و سکوت مجامع بین‌المللی باعث جنایات گسترده‌تر شده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اکنون جبهه مقاومت از همیشه قوی‌تر و منسجم‌تر است و حزب‌الله قدرت خود را با شلیک موشک بالستیک نشان داد، شکست رژیم صهیونیستی نزدیک است.

وی ضمن تقدیر از علمای اسلام اظهار امیدواری کرد: علما به طور یکصدا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و زمینه شکست آن را فراهم کنند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، تأکید کرد: نیاز است همه قوای کشور به ویژه دولت با پشتوانه رهبر انقلاب و اعتماد مردم، هرچه سریعتر برای کاهش فشار به مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه تلاش کنند. البته دولت باید برنامه میان‌مدت و بلندمدت در همه زمینه‌ها داشته باشد، اما آنچه مردم را رنج می‌دهد، مساله گرانی تورم است که دولت باید با برنامه‌ریزی دقیق و مشورت با کارشناسان خبره، در کوتاه مدت تغییری ایجاد کند و امیدی در جامعه به وجود آورد. 

وی ادامه داد: رئیس جمهور نشان داد که به آیات الهی و سیره اهل بیت علیهم‌السلام به ویژه امیرالمومنین (ع) توجه دارد، حتما عنایت دارد که رای و اعتماد مردم علاوه بر ابعاد حقوقی، به لحاظ شرعی الزام آور است. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رئیس جمهور باید توجه داشته باشد که در تصمیم‌گیری‌ها، موضع‌گیری‌ها، عزل و نصب‌ها و اجرای برنامه‌ها علاوه بر پیشگاه خداوند، در مقابل مردم نیز مسئول است. 

آیت‌الله موحدی کرمان با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، اظهار داشت: امیدوارم سفر ایشان عرصه نمایش عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده باشد و دستاورد‌های سیاسی و اقتصادی مطلوب مبتنی بر اصول ثابت نظام و خط مشی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری را به دنبال داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
با توجه به شهادت بیش از 300 تن از سرداران سپاه اسلام از سال 2011 تاکنون در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی اما متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
کشورهای مسلمان روابط تجاری خود را با رژیم صهیونیستی قطع نمی کنند شکست رژیم صهیونیستی نزدیک نیست
۱۰:۳۹ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
کشورهای مسلمان روابط تجاری خود را با رژیم صهیونیستی قطع نمی کنند
شکست رژیم صهیونیستی نزدیک نیست
Iran (Islamic Republic of)
شکست رژیم صهیونیستی نزدیک نیست
۱۰:۳۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
شکست رژیم صهیونیستی نزدیک نیست
آخرین اخبار