سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان با اشاره به جایگاهی که این ورزش در مسابقات آسیایی و المپیک دارد، گفت: می‌توانیم قایقرانی را در کرمان زنده و ورزشکاران زیادی را در این رشته ورزشی تربیت کنیم.

عرفان امیرخسروی سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان در نشستی با علی مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان پیرامون مسائل مربوط به ورزش قایقرانی دیدار و گفت و گو کرد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در این نشست با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات امیرخسروی در هیئت قایقرانی استان کرمان، عملکرد او را به عنوان سرپرست این هیئت مثبت ارزیابی کرد و گفت: در استان کرمان علی‌رغم آن که یک استان کویری است؛ ولی ظرفیت‌های مناسبی برای قایقرانی وجود دارد و در دور جدید فعالیت هیئت قایقرانی، این ظرفیت‌ها با توجه به گزارش سرپرست این هیئت، به خوبی شناسایی شده‌اند.

وی افزود: تعامل با آب منطقه‌ای، برگزاری جلسات مستمر با مدیرانی که می‌توانند به قایقرانی کمک کنند، پیگیری برگزاری دوره‌های آموزشی و ... نکات مثبتی است که در چند ماهِ گذشته در قایقرانی به درستی انجام شده است.

سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان نیز در این نشست با تشکر از میثم پاریزی مدیرکل ورزش استان و علی مرادی معاون وی گفت: سعی کرده‌ام در گام نخست به بررسی پتانسیل‌های زیر ساختیِ این ورزش در استان بپردازم به همین دلیل چند سفر به شهرستان‌های صاحب آب استان صورت گرفت و در این خصوص نیز نشست‌هایی با برخی از مدیران انجام شد. 

عرفان امیرخسروی افزود: می‌توانیم قایقرانی را در کرمان زنده کنیم و با توجه به جایگاهی که در مسابقات آسیایی و المپیک دارد، ورزشکارانی را به این مسابقات اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه طی مذاکراتی که با فدراسیون قایقرانی انجام شد، مجوز برگزاری دو دوره آموزشی را اخذ کردم، گفت: یک دوره آموزشی برای آشنایی با قایقرانی و شیوه‌های مربیگری و یک دوره نیز با عنوان مربیگری درجه سه قایقرانی برگزار می‌کنیم.

امیرخسروی تصریح کرد: طی روز‌های آینده مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی را نیز آماده خواهیم کرد تا فرد شایسته‌ای برای مدیریت این هیئت انتخاب شود.

وی بیان داشت: قایقرانی در کرمان با سد‌های فراوان، دریاچه‌های مصنوعی منحصر به فرد و ورزشکارانی با استعداد می‌تواند در آینده روز‌های خوبی را تجربه کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار