دادستان مرکز استان از آمادگی برخورد با دستگاه های اجرایی سنگ انداز در مسیر تولید خبر داد.

محمود اسپانلو در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: دبیرخانه ستاد تسهیل، اسامی دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکردند به دستگاه قضایی اعلام کند تا با آنان برخورد کنیم.

اسپانلو در ادامه این‌جلسه با بیان این که طبق بند "د "ماده ۴۸ قانون برنامه هفتم، توقیف یا ضبط ابزار و وسایل تولید، تجهیزات و مواد اولیه و حبس و بازداشت مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره که با تشخیص کارگروه تسهیل استان در پرونده‌های حقوقی غیر کیفری و یا مطالبات تامین اجتماعی، سبب توقف تولید شود تا زمان صدور حکم قطعی ممنوع است به همین دلیل کارگروه تسهیل استان باید سازوکار مراجعه تولیدگنندکان را در اجرای این بند پیش بینی کند.

وی افزود: باید در کارگروه تسهیل مکانی برای تولیدکنندگانی که در اجراییه ثبت، دادگاه، تامین اجتماعی و مالیات پرونده دارند، درنظر گرفته شود تا اگر درخواست توقیف اموال و بازداشت آنان مطرح شد، این کارگروه سریعا بررسی کند که آیا هر یک از اقدامات، منجر به توقف تولید می‌شود یا خیر، و آن را به مرجع مربوطه اعلام کند.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: پس از تاکید رئیس کل دادگستری گلستان طی چند سال اخیر، اجاره نداده ایم هیچ واحد تولیدی و محل اجرای طرح واحد‌های تولیدی به فروش برسد مگر این که خود فرد اعلام ورشکستگی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.