امام‌جمعه چابهار گفت: دفاع مقدس موجب شد در‌های رحمت و پیشرفت برای کشور ما باز شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی در مراسم یادواره شهدا که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان چابهار برگزار شد، بیان کرد: در آن زمان کسی باور نمی‌کرد که جنگ رحمت باشد رحمت یعنی چیزی که باعث رشد و تقویت و ازدیاد نعمت‌های الهی باشد وقتی ما می‌گوییم خدایا باران رحمتت را نازل کن یعنی به ما باران فراوانی و ازدیاد نعمت عطا بفرما وقتی باران بیاید ارزش‌های مادی بیشتر می‌شود رفع فقر و محرومیت می‌شود.
 
 وی افزود: به نظر شما جنگ نیز باعث فراوانی شده بود ما امروز رحمانیت دفاع مقدس را درک می‌کنیم برخی از افراد با خود می‌گفتند که این‌همه شهید و جانباز و قطع عضو و ازدست‌دادن امکانات و کاهش وضعیت اقتصادی کشور و ازبین‌رفتن فرودگاه‌ها و شهر‌ها چگونه رحمتی است.
 
 موسوی تصریح کرد: قرآن درباره ارزش‌های الهی نقل می‌کند که این اذیت‌ها برای اسلام و مسلمین رحمت دفاع مقدس است امروزه رحمت برای ارزش‌های دفاع مقدس در غزه و لبنان متبلور است.
 
 وی با بیان اینکه امروز تفکر امریکا در سازمان ملل محکوم است و این نشانه برکات دفاع مقدس است تصریح کرد: ارزش‌های دفاع مقدس امروز در سراسر جبهه مقاومت متبلور بود ارزش‌های دفاع مقدس امروز آمریکا را با تمام توطئه‌هایش منهدم کرد و رسوا کرد.
 
 موسوی خاطرنشان کرد: اگر امروز رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در سازمان ملل دوگانگی و بی‌ثباتی استکبار را معرفی کند از رحمت دفاع مقدس است، دفاع مقدس این کشور را بیمه کرده است با اینکه استکبار می‌داند پرچم و هدایت مقاومت در دست ایران است؛ اما جرئت کمترین تجاوز به ایران را ندارد.
 
 خطیب جمعه چابهار تصریح کرد: آموزه‌های دفاع مقدس در کشور ما جوانه‌زده و تبدیل به شجره طیبه شده که میوه شیرینش عالم هستی را حتی غیرمسلمانان را نیز تأمین می‌کند، امروزه غیرمسلمان‌ها نیز در اهداف نظام و حمایت نظام می‌کوشند.

برچسب ها: امام جمعه ، هفته وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار