رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رشد ۴.۸ درصدی آمار جابه جایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

احسان شهبازی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در راستای خدمات‌رسانی به مسافران، بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای، طی نیمه نخست امسال ۱۴۰۳، یک میلیون و ۱۲ هزار و ۸۵۲ مسافر را به مقاصد درون و خارج از استان جابه‌جا کرد که در مقایسه با همین مدت در سال گذشته ۴.۸ درصد رشد نشان می‌دهد..

وی اضافه کرد: از این تعداد مسافر ۳۱۶هزار و ۴۴۶ نفر با اتوبوس، ۵۶۰هزار و ۸۲۱ نفر با مینی‌بوس و ۱۳۵هزار و ۵۸۵ نفر نیز خودروی سواری را برای سفر‌های خود انتخاب کردند.

شهبازی ادامه داد: جابه‌جائی این تعداد مسافر در قالب ۱۲۲هزار و ۱۶۷ سفر انجام شده است که از رشد ۱۴.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همواره با پایش ظرفیت و تقاضای سفر در استان و در سایه تعامل و همکاری تشکل‌های صنفی حوزه حمل‌ونقل و تلاش رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر در جهت ارائه خدمات سریع و به هنگام و مناسب به مسافران تلاش می‌کند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: با همین همکاری و تلاش شبانه‌روزی تشکل‌های صنفی و رانندگان بود که ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام طرح اربعین توانست بیش از ۲۱هزار و ۷۰۰ زائر عتبات عالیات را در مسیر رفت و برگشت قزوین-مهران جابه‌جا کند.

ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان قزوین با هزار و ۷۵۱ دستگاه و ۲هزار و ۲۶۵ راننده به مسافران خدمات ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار