شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از عدم صدور حکم برای برخی از دکتر معلم‌ها توسط هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان گلایه کرد.

به گفته شهروند خبرنگار ما برای تامین اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان از بین دکتر معلم‌ها اقدام شد و از سال ۱۴۰۱ این فرایند آغاز شد و در تیر ماه ۱۴۰۳ نتایج اعلام شد. اما برای ۱۴۶ نفر از قبول شدگان حکمی صادر نشد و علت آن را سابقه خدمت آنها در آموزش و پرورش اعلام کردند در حالی که در شیوه نامه سخنی از سنوات وجود نبود و اعلام نشده بود اکنون ۱۴۶ نفر بلاتکلیف مانده اند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام و احترام، در سال ۱۴۰۱ با هماهنگی  بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم مقرر شد برای تامین هیات علمی دانشگاه فرهنگیان از بین دکتر معلمان اقدام شود با توجه به شیوه نامه از بین هشت هزار نفر شرکت کننده در فراخوان ۲۰۰۰ نفر به مصاحبه دعوت شدند و بعد از طی مصاحبه تخصصی و عموی، در نهایت در تیر ۱۴۰۳ نتایج اعلام شد.

همه قبول شدگان با توجه به وعده دانشگاه منتظر صدور احکام بودند، اما ناگهان اعلام شد افرادی که بالای بیست سال سابقه  خدمت در آموزش و پرورش دارند برای صدور حکم از طرف سازمان بازنشستگی مشکل دارند در شیوه نامه هیچ حرفی از سنوات نیست. اما شرط سنی در شیوه نامه بیان شده است اکنون ۱۴۶ نفر در سراسر کشور بلاتکلیف هستند و هر روز با وعده تشکیل جلسه برای حل موضوع در هفته آتی سرگردان هستند.
متشکر پیگیری فرمایید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار