شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از اعتراض داوطلبان کنکور دانشگاه فرهنگیان مبنی بر شرط سن خبر داد.

طبق ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری نیز داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۴۰ سال و داشتن حداکثر ۴۵ سال سن برای افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری از جمله شرایط عمومی برای استخدام رسمی در دستگاه‌های اجرایی است و این یعنی با ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان، افراد دارای مدرک دکتری می‌توانند تا ۴۵ سال و سایرین تا حداکثر ۴۰ سال، وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.

اما به گفته شهروند خبرنگار ما آموزش و پرورش ۲ ماه مانده به کنکور شرط سنی ۲۴ سال را اعلام کرد و شرط سنی که توسط دیوان عدالت اداری تصویب شده بود لغو شد.

این موضوع موجب اعتراض داوطلبان کنکور دانشگاه فرهنگیان شد و با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و وقت بخیر؛ لطفا اعتراض داوطلبان کنکور دانشگاه فرهنگیان مبنی بر شرط سنی پیگیری کنید. ماده ۴۲ سال گذشته دیوان عدالت اداری رای صادر کرد و شرط سنی دانشگاه فرهنگیان را لغو کرد و آن را به ۴۰ سال افزایش دادند و ما داوطلبان طبق این خبر که همه در همه جا پخش شد هزینه کردیم و شروع به خواندن کردیم، اما وزارت آموزش و پرورش به وعده خود عمل نکرد و ۲ ماه مانده به کنکور شرط سنی را ۲۴ سال گذاشتند و باعث ضایع شدن حق ما داوطلبان شدند؛ لذا از شما میخواهیم صدای ما باشید و این موضوع را به گوش مسئولان مربوطه برسانید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار