کانون خدمت رضوی - منطقه ۶ کلان شهر شیراز با تأسی از لطف و مهربانی امام رئوف، آغوش مهربانی به سمت دانش آموزان بی بضاعت شیراز گشود.

همزمان با بازگشایی مدارس، هزاران دانش آموز نیازمند، چشم انتظار کمک‌های ما هستند، شاید بتوانیم سهم اندکی در زدودن غم و اندوه از چهره دانش آموزان بی‌بضاعت داشته باشیم و لبخند رضایت بر چهره معصوم آنها بنشانیم.

کانون خدمت رضوی - منطقه ۶ کلان شهر شیراز همراه با دیگر کانون‌های خدمت رضوی مناطق شیراز و شهرستان‌ها، مهر را با مهر آغاز کرد. کانون خدمت رضوی - منطقه ۶ کلان شهر شیراز با تأسی از لطف و مهربانی امام رئوف، آغوش مهربانی به سمت این دانش آموزان بی بضاعت گشود.

محمدگواریان دبیر کانون خدمت رضوی - منطقه ۶ کلان شهر شیراز با ارائه گزارشی از اقدامات این کانون در کمک به دانش آموزان بی بضاعت گفت: بوی مهر به مشام می‌رسد و مردم برای خرید نیاز‌های فرزندان خود در تکاپو هستند، اما دانش آموزانی هستند که بوی مهرماه برای آنها بوی محرومیت و نداری را دارد و در انتظار یاری دیگران هستند. آینده خیلی از این دانش آموزان در گرو مداد، کیف، دفتر و از همه مهمتر همدلی و دست‌های مهربان ماست.

گواریان با بیان اینکه همه ساله در این برهه از زمان، عطر نیکوکاری در فضای شهر و دیارمان می‌پیچد و مردم می‌آیند تا نگذارند بوی ماه مهر برای دانش آموزان نیازمند، بوی محرومیت و نداری باشد اظهار داشت: خادمیاران منطقه ۶، طبق روال همه ساله و در کنار دیگر خادمیاران رضوی در سطح استان فارس، این دوره به محله جوادیه شیراز از حوزه این منطقه مراجعه کردند و با حضور دبیر منطقه و تعدادی از خواهران خادمیار بسته‌های کمک معیشتی و نوشت افزار بین دانش آموزان توزیع شد، خادمیاران این منطقه بسته لوازم تحریر را به همراه نمک، برنج و نبات تبرکی را با نام مقدس امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در بین افراد واجد شرائط محله جوادیه توزیع کردند. 

او افزود: در دومین مرحله خرید لوازم تحریر توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ شیراز نیزهمزمان با میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) انجام و بسته بندی شد و جهت توزیع بین افراد واجد شرایط ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار