مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی تمهیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس در استان فارس در اول مهرماه اندیشیده شده و مدارس آمادگی کامل برای استقبال از دانش آموزان استان را خواهند داشت.

فرشید قاسمی در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس، اظهار کرد: امروز زنگ شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی سراسر استان نواخته شد و ۷۶ هزار دانش آموز کلاس اولی راهی مدرسه شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی تمهیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس در استان فارس در اول مهرماه اندیشیده شده و مدارس افزود: روز ۲۸ مهرماه جشن جوانه‌ها در مدارس متوسطه دوره اول در سراسر فارس برگزار می‌شود و بیش از ۷۷ هزار دانش آموز پایه هفتمی تحصیل خود را در دوره متوسطه اول، رسماً آغاز می‌کنند.

قاسمی تصریح کرد: روز یکم مهرماه نیز فرآیند تعلیم و تربیت با حضور ۹۵۰ هزار دانش آموز در بیش از ۸ هزار مدرسه آغاز و ۶۰ هزار فرهنگی نیز رسماً کار خود را برای سال تحصیلی جدیدآغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در سطح استان فارس با تلاش‌های صورت گرفته کمبود معلم در مدارس استان نداریم و انشاالله مهر خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.

او ادامه داد: پیشنهاد می‌شود ادارات استان در پویش مهربانی مشارکت کنند و نسبت به تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تقدیر از شهرداری شیراز در آسفالت تعدادی از مدارس شهر، گفت: مقرر شده است شهرداری‌ها نسبت به آراستگی و زیبا سازی محوطه اطراف مدارس اقدام کنند البته شهرداری شیراز آسفالت یکصد مدرسه را تعهد کرده است.

دبیرشورای آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: با تصویب شورای شهر شیراز، مترو در هفته اول مهرماه رایگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
ای بابا کی گفته معلم کمبود نداریم بیاید داخل مدرسه کرونی ببینید هم مدرسه در چه وضعیتی هست هم کمبود معلم هست ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
شرم آوره که جای دانش آموزان عزیز ایرانی را کودکان تخس و چش سفید افاغنه در مدارس گرفته اند! بجای داشتن دغدغه بچه های شرور افغان در مدارس ایران ، دغدغه بچه های عزیز ایرانی را داشته باشید.شما مسئول مردم ایران هستید نه مردم افغانستان! اخراج کلیه افاغنه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۳۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
چرا این همه دروغ،، یه سری هم به روستاها بزن،، بعد دروغ بگو وزیر آموزش و پرورش میگه کمبود معلم داریم در کل کشور،،، شاید شما در کشور همسایه زندگی می کنی