آئین کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی روباز در روستای چاه عباس سیب و سوران به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد.

 غلامعلی سهرابی، فرمانده سپاه سیب و سوران در حاشیه آئین کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی روباز  گفت: باید محیط ورزش را محیط معنوی کنید. محیط معنوی، همان محیط پهلوانیِ دیرین ورزشکاران قدیمی ما است؛ آنهایی که وقتی وارد گود ورزشی می‌شدند، خاک گود را می‌بوسیدند؛ آنهایی که همیشه ورزش را با نام خدا شروع می‌کردند و با نام خدا تمام می‌کردند؛ کشور ما این‌گونه کشوری است. محیط ورزش آن، محیط معنوی، جوانمردی، ایمان، تقوا، پاک‌دامنی و پارسایی و محیط معنویّت و درخشندگی روحی و نفسانی است.
 
وی افزود: ورزشکار اگر دارای اراده قوی و عزم راسخ نباشد، قطعاً به مرحله قهرمانی نمی‌رسد؛ اگر اراده نباشد، حتّی ورزش هم نمی‌کند.
 
 سهرابی باتوجه‌به اهمیت مسئله اخلاق در ورزش بیان کرد: خوشبختانه جامعه ورزشی ما از لحاظ اخلاق، جامعه سالمی است؛ جوان ورزشکار ما وقتی که بر روی امواج تبلیغ و توجه جهانی و توجه افکار عمومی قرار می‌گیرد، در خطر اخلاقی قرار می‌گیرد. ما باید خودمان را از این خطر اخلاقی دورنگه داریم. مسئله اخلاق در ورزش خیلی مهم است. مغرور نشدن، مردمی ماندن، جوانمرد ماندن، با مردم بودن، برای مردم دل‌سوزاندن، خیلی مهم است. پیداشدن این خصوصیات در انسان یک مسئله است، ماندن این خصوصیات در انسان مسئله مشکل‌تری است.
 
 لازم به یادآوری است که این پروژه با سرمایه‌گذاری یک میلیاردریالی باهمت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران باهدف آماده‌سازی زیرساخت مینی‌فوتبال انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار