معاون حمل و نقل استان اردبیل گفت: حدود ۷۷۰ هزار نفر مسافر در ۶ ماهه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابجا شده‌اند.

رضا شیرین‌زاده با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۱۲۱ هزار صورت وضعیت توسط شرکت‌ها صادر شده، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۸۰۷ هزار و ۵۴۹ نفر مسافر از استان جابجا شده بودند، در ۶ ماهه گذشته کاهش ۸ درصدی را شاهد هستیم.
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در ۶ ماهه گذشته ۴۴۲ هزار و ۶۴۰ نفر مسافر از شهرستان اردبیل، ۳ هزار و ۵۴۷ نفر مسافر از شهرستان نیر،۶ هزار و ۸۶۶ نفر مسافر از شهرستان نمین، بیش از ۳ هزار نفر مسافر از شهرستان بیله‌سوار، بیش از ۵۸ هزار نفر مسافر از شهرستان پارس‌آباد، بیش از ۶۷ هزار نفر مسافر از شهرستان خلخال، حدود ۴ هزار نفر مسافر از شهرستان کوثر، ۴۰ هزار و ۷۵۴ نفر مسافر از شهرستان گرمی، حدود ۱۲۲ هزار نفر از شهرستان مشکین‌شهر، ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان سرعین، ۱ هزار و ۲۸۲ نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و حدود ۱۲ هزار نفر نیز از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابه‌جا شده‌اند.
او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۳۹۷ هزار و ۷۴۳ نفر مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس، ۲۹۳ هزار و ۴۵۸ نفر توسط وسیله نقلیه مینی‌بوس و ۷۲ هزار و ۶۸۸ نفر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده‌اند، گفت: ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران است.
شیرین‌زاده در این مدت از افزایش ۱۳ درصدی جابه‌جایی مسافر در شهرستان بیله‌سوار خبر داد و افزود: در ۶ ماهه گذشته بیش از ۳ هزار نفر مسافر از این شهرستان جابه‌جا شده‌اند در حالی که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲ هزار و ۷۰۰ نفر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.