مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در راستای عرضه نان با کیفیت و جلوگیری از تخلفات و انحراف از چرخه مصرف انسانی و با هدف پیشگیری از هدر رفت بیت المال، بازرسی از نانوایی‌ها توسط دستگاه‌های مسئول افزایش می‌یابد.

مرتضی شریفی اعلام کرد: به منظور عرضه نان باکیفیت و جلوگیری از تخلفات گران‌فروشی، کم فروشی و ... بازرسی‌ها از نانوایی‌ها تشدید می‌شود.

دبیر کارگروه رصد و پایش گندم آرد و نان استان افزود: محوریت این کار با فرمانداران به عنوان رییس کارگروه‌های شهرستانی و همکاری تشکل ها، ا دارات کل صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی بر این امر نظارت دارند.

شریفی افزود: با توجه به اینکه تخصیص آرد به واحد‌های نانوایی معادل کمتر از چهار درصد قیمت تمام شده آرد عرضه می‌شود این امر باعث صرف یارانه هنگفت توسط دولت می‌شود لذا اهمیت نظارت جهت تهیه نان با کیفیت و عرضه به مردم و جلوگیری از خروج آرد از شبکه مصرف مسئولیت دستگاه‌های مسئول را دو چندان می‌کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: از مردم خواهشمندیم هرگونه تخلفی در فرآیند تولید و عرضه نان را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار