سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان استان در دوران دفاع مقدس گفت: نقش راه و ترابری در پشتیبانی و عملیات‌های دفاع مقدس مؤثر و افتخار آفرین برای کشور و استان است.

حمید کرمی دردیدار با تعدادی از رؤسای شهرستان‌ها افزود: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های مردان و زنانی است که در راه حفظ استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی با تمام وجود ایستادگی کردند و این هفته فرصتی است تا با تجلیل از شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، اراده جمعی ملت ایران را در دفاع از میهن گرامی بداریم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: دفاع مقدس، تنها یک برهه تاریخی نیست، بلکه مدرسه‌ای است که درس‌های بزرگی از مقاومت، همدلی و پیروی از ارزش‌های الهی را برای ما به ارمغان آورده است. 

او تصریح کرد: امروز نیز در عرصه سازندگی و خدمت به مردم، وظیفه داریم تا با پیروی از آن فرهنگ ارزشمند، در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم و به ویژه در حوزه راه و شهرسازی، با تلاش‌های بی‌وقفه در راستای آبادانی این مرز و بوم ایفای نقش کنیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اشاره کرد: مقاومت مردم غزه در ماه‌های اخیر یاد آور ایستادگی دلیر مردان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

او در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان استان فارس در دوران دفاع مقدس گفت: نقش راه و ترابری در پشتیبانی و عملیات‌های دفاع مقدس مؤثر و افتخار آفرین برای کشور و استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار